Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Nissan Qashqai má české ceny. Kolik stojí?

Jan Mička
Diskuze (31)
Za základní dvanáctistovku s výkonem 115 koní dáte po aktuální slevě 437.500 korun. Novinkou je linie Tekna+, která platí za absolutní vrchol nabídky.

Od ženevské premiéry modernizovaného Nissanu Qashqai uplynula spousta času, nyní už ale máme k dispozici alespoň kompletní český ceník. České zastoupení automobilky láká zákazníky na dvacetitisícovou slevu z akčních cen (platí až do 30. září), a také na dodatečný bonus 10.000 korun pro věrné zákazníky. V podstatě je to taková „akce na akci“. Zatímco poslední kousky před modernizací jste mohli pořídit už za 399.900 (DIG-T 115 Visia), dnes po odečtení 20.000 Kč zaplatíte za stejně konfigurovaný vůz 437.500 korun. Jste-li věrný zákazník, máte nový qashqai ještě o deset tisíc levnější.

Za 437.500 korun dostanete benzinovou dvanáctistovku DIG-T (85 kW, 190 N.m) s předním pohonem a slušnou základní výbavou. Zmiňme například šest airbagů, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, rádio se čtyřmi reproduktory a příjmem digitálního signálu (DAB), za který se u řady automobilek připlácí, diodové denní svícení, manuální klimatizaci, tempomat s omezovačem rychlosti, elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, elektricky ovládaná okna, posilovač řízení s nastavitelnou tuhostí odporu nebo šestnáctipalcová kola s velkoplošnými kryty.

Za rozumných 13.000 Kč můžete mít paket Safety s rozpoznáváním dopravních značek, upozorněním na vybočení z jízdního pruhu, předními a zadními parkovacími senzory nebo systémem nouzového brzdění. Metalíza pak stojí 15.000 Kč, pastelová bílá barva je za 7500 Kč, a bílou perleť dostanete za 18.000 Kč.

Linie Acenta vychází se základním motorem na 488.200 korun (po slevě 20.000 Kč), má už ale šest airbagů, litá 17palcová kola, kožený potah volantu a řadicí páky, dvouzónovou klimatizaci, přední mlhovky nebo elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka. Sada Technology za 37.900 Kč je vlastně rozšířenou verzí sady Safety pro linii Visia. Navíc obsahuje například navigaci, automatické přepínání dálkových světel nebo zatmavená zadní skla.

Přesně uprostřed je situovaná linie N-Connecta, kterou Nissan zapojil do nabídky svých vozů docela nedávno. Za 562.700 Kč (po slevě), ve standardu jsou už pakety Safety a a Technology a samozřejmě i nějaká ta výbava navíc. Kola jsou litá 18palcová, nechybí střešní lišty, startování tlačítkem a v sadě Look za 27.000 Kč dostanete střešní okno a plně diodové přední světlomety.

S linií Tekna, která byla ještě před modernizací vrcholem nabídky, stojí Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 655.700 korun (opět po slevě). Standardem jsou litá 19palcová kola, vyhřívaná přední sedadla, diodové přední světlomety nebo kožené čalounění. Připlatit si můžete za sadu Nappa (38.000 Kč) zahrnující sedadla čalouněná kůží Nappa, paměťovou funkcí zrcátek a sedadlem řidiče s pamětí pro nastavení. Sada Premium za 28.000 Kč zase zahrnuje audio Bose s osmi reproduktory, střešní okno a vyhřívané čelní sklo.

Vrcholné provedení Tekna+ samozřejmě vychází z linie Tekna, po aktuální slevě vychází na 700.200 Kč a ve standardu zahrnuje všechny dosud zmíněné sady (pakety). K nim dostanete i kryty vnějších zpětných zrcátek a střešní lišty v exkluzivním provedení, připlatit si už vlastně můžete pouze za metalízu (15.000 Kč), bílou perleť (18.000 Kč) nebo pastelový lak (7500 Kč).

Modernizovaný Nissan Qashqai - technická data a české ceny
MotorDIG-T 115DIG-T 160dCi 110dCi 130dCi 130 4x4
Zdvihový objem [cm3]11971618146115981598
Válce/ventily4/44/44/24/44/4
Největší výkon [kW/min-1]85/4500 (85/5200)120/560081/400096/400096/4000
Točivý moment [N.m/min-1]190/2000 (165/1750)240/2000-4000260/1750-2500320/1750320/1750
Převodovka6M(CVT)*6M6M6M(CVT)6M
Maximální rychlost [km/h]185(173)200182190(183)190
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,6(12,9)8,911,99,9(11,1)10,5
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]5,65,83,84,4(4,7)4,9
Cena Visia [Kč]457.900513.000530.000575.000622.500
Cena Acenta [Kč]508.200563.700580.700625.700673.200
Cena N-Connecta [Kč]582.700638.200655.200700.200747.700
Cena Tekna [Kč]645.700701.200718.200763.200810.700
Cena Tekna+ [Kč]720.200775.700792.700837.700885.200
Uvecené ceny jsou bez slevy 20.000 Kč platné do 30.9. a bonusu 10.000 Kč pro věrné zákazníky. Za CVT se připlácí 50.000 Kč.

Jan Mička
Diskuze (31)
Avatar - praděda7
26. 7. 2017 17:54
Re: Šílenství pokračuje
Za 650kKč jsem koupil v roce 2010 novou 2.3l Mazdu MPS s 260 koniky v plné výbavě. Díky zassrrané EU teď za stejné prachy dostaneš tak akorát nějakou chrchlu s dvanáctistovkovým motorem.......fuj >:-[]
26. 7. 2017 10:53
Re: SUV
Skus zobrat meter a odmeraj zakladny kvader v kufry a daj hodnoty. Ak ti vyjde 300 litrov, tak sa ti ospravedlnim. Litre napocitane v podlahe miesto rezervy a po roznych kutoch su len marketingovi nezmysel.
Nosil som ten isty kociar v mojom hatchbaku a v Yetim a ma citelne mensiu sirku x dlzku tak o stvrtinu, mozno aj viac viac. Ano je vyssi po plato, takze s litrami to neni az tak zle, ale stale je mensi a to mam kufor ledva priemerny.

A 5 miest? To si robis srandu? 4 ludia sa vojdu, to je fajn, ale vzadu som sa citil viac stiesnene ako v Golfe a na to som reagoval. A nazvat zadne sedacky pohodlnymi? Nechcel by som tam travit cas ani napriec republikou, nie to este na dlhsej ceste, ale to nie je chyba Yetiho, na to treba ist do inej triedy.

Yeti je fajn auto, prakticke "male" (kompaktne) SUV, ale ze je na tom priestorovo lepsie ako nizsia stredna je uplny nezmysel.
26. 7. 2017 08:32
Re: SUV
Pre 4 beriem. Pre 5 nie. Kufor je primeraný veľkosti auta, ale kde namerali 400 litrov neviem, museli mať nejaký iný meter.
26. 7. 2017 08:29
Re: SUV

Přesně tak, kufr má Yeti větší než Golf a díky vzpřímenému posazu je i uvnitř více místa, jak pro nohy, tak nad hlavou...
26. 7. 2017 08:26
Re: SUV
400litrů kufr na úrovni malých aut? Reálně pohodlný a prostorný posaz pro 5 lidí je špatně?