Peugeot 206+: Druhý život malého lvíčka
Hlavní změnou proti aktuálnímu modelu je příď 206+, která má dynamičtější design a přiblížila vzhled tohoto modelu nejnovějším Peugeotům. Přední světlomety jsou stejně jako u 207 více protažené a zasahují hluboko do boků. S Peugeotem 207 je sjednocený také design předního nárazníku a v masce chladiče se objevuje velké logo automobilky. Zachovány zůstaly dva otvory v pravé části kapoty pod čelním sklem.
Pohled zezadu odhaluje nově tvarovaný zadní nárazník a sportovnější grafiku zadních světel. Zadní mlhové světlo se přestěhovalo z nárazníku do sdružených svítilen. První oficiální snímky také ukazují lesklé víčko palivové nádrže. Tato možnost figuruje už v nabídce současného Peugeotu 206.
Modernizací projde i interiér, který vymění jednoduché oblé tvary konce 90. let za moderní design.
Novou dvěstěšestku Peugeot umisťuje do pomyslného trojúhelníku mezi modely 107, 1007 a 207 – to znamená přesně tam, kde se už nyní nachází 206. Francouzská automobilka má tedy v úmyslu i nadále nabízet hned čtyři kompaktní modely: malý Peugeot 107 je koncipován jako městské auto, 1007 jako stylová záležitost a 207 jako moderní kompaktní hatchback, který dokáže zastat také roli rodinného auta. 206+ nabídne především dobrou užitnou hodnotu za příznivou cenu a vysokou image modelu.
Výroba bude probíhat ve francouzském Mulhouse a hlavním trhem pro 206+ bude Evropa. Na výběr budou dva benzinové motory – 1,1 l o výkonu 44 kW a 1,4 l s 55 kW. Turbodiesely bude zastupovat 1,4 HDi (50 kW), který se může pochlubit emisemi CO2 pod hranicí 110 g/km.