Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 206+: Druhý život malého lvíčka

Diskuze (103)
Se 6,5 miliony vyrobených aut je Peugeot nejúspěšnějším modelem v historii automobilky. Design od roku 1998 příliš nezestárl, což umožnilo výrobu 10 let bez výrazných změn vzhledu. Modernizovaná verze 206+ má zajistit prodejní úspěchy na následující roky.

Hlavní změnou proti aktuálnímu modelu je příď 206+, která má dynamičtější design a přiblížila vzhled tohoto modelu nejnovějším Peugeotům. Přední světlomety jsou stejně jako u 207 více protažené a zasahují hluboko do boků. S Peugeotem 207 je sjednocený také design předního nárazníku a v masce chladiče se objevuje velké logo automobilky. Zachovány zůstaly dva otvory v pravé části kapoty pod čelním sklem.

Pohled zezadu odhaluje nově tvarovaný zadní nárazník a sportovnější grafiku zadních světel. Zadní mlhové světlo se přestěhovalo z nárazníku do sdružených svítilen. První oficiální snímky také ukazují lesklé víčko palivové nádrže. Tato možnost figuruje už v nabídce současného Peugeotu 206.

Modernizací projde i interiér, který vymění jednoduché oblé tvary konce 90. let za moderní design.

Novou dvěstěšestku Peugeot umisťuje do pomyslného trojúhelníku mezi modely 107, 1007 a 207 – to znamená přesně tam, kde se už nyní nachází 206. Francouzská automobilka má tedy v úmyslu i nadále nabízet hned čtyři kompaktní modely: malý Peugeot 107 je koncipován jako městské auto, 1007 jako stylová záležitost a 207 jako moderní kompaktní hatchback, který dokáže zastat také roli rodinného auta. 206+ nabídne především dobrou užitnou hodnotu za příznivou cenu a vysokou image modelu.

Výroba bude probíhat ve francouzském Mulhouse a hlavním trhem pro 206+ bude Evropa. Na výběr budou dva benzinové motory – 1,1 l o výkonu 44 kW a 1,4 l s 55 kW. Turbodiesely bude zastupovat 1,4 HDi (50 kW), který se může pochlubit emisemi CO2 pod hranicí 110 g/km.

Diskuze (103)
Avatar - Hory
23. 2. 2009 02:15
NEŘEŠÍT!!!
Neřešte, jakej Peugeot je hezkej a jakej ne, prostě Francouzi sakra přestřelili a to včetně ceny, takže, jestli tahle značka přežije krizi s odřenejma ušima, já kvůli tomu plakat nebudu... A jestli nepřežije, možná i úsměv na tváři vyloudim... >:-[]
21. 2. 2009 16:05
Re: Nesmysl.
Naprosto souhlasím. Ten dnešní styl Peugeotů s vysokým tupým předkem, vybouleným nosem, obrovskou tlamou a světly metr dlouhými připomíná spíš karikaturu jejich dřívějších modelů než posun někam dál. Na starou 206 nedám dopustit, odstartovala nový směr designu, ve své době byla naprosto nadčasová. Úplně stačilo trochu modernizovat optiku povedených předních světel, nebylo nutné unifikovat design s 207 ;-\
Ještě i stará 307 vypadala hezky, škoda že ji pak pokazili tou velkou tlamou, o škaredé 308 a 407 snad ani nemá cenu mluvit. Jediným hezkým Peugeotem tak dnes zůstává přesluhující 607.
Avatar - pallas
21. 2. 2009 16:00
Re: HLAVA MI NEBERE!
vidis, a to je napriklad P207 vo Francuzsku najpredavanejsie auto. V Rakusku za december 2008 viac predanych P308 ako Fabia, P207CC najpredavanejsie cabrio v Nemecku, Peugeot 207 najpredavanejsie dovazane auto v Nemecku (neviem ci vsetky mesiace, ale do aprila 2008 urcite)..
Avatar - pallas
21. 2. 2009 12:30
Re: HLAVA MI NEBERE!
Naco to riesis? Kto chce ten si kupi. A kto nema na 207, kupi si 206+. Stale lepsie nez trojval Fabiu.
20. 2. 2009 21:52
HLAVA MI NEBERE!
No spis jsem narazel na to, ze soucasna modelova rada peugeotu je naprosto zoufala - unifikovana 106ka, 206plus-308 jsou pekla co si muze koupit jen stredne tezce retardovany clovek, 407 budiz - naprosto prumerna stredni trida, 407 kupe - kde jsou nadherne pininfarinovy krivky predchozi generace ?? no a cele to konci 607kou ktera uz mela byt 5 let v duchodu. Takze ano pokud jsem maly zivnostnik a nekdo mi da supr slevu na Partnera tak to beru zbytek je nesmysl, ktery bych v ramci zachvatu patriotismu bral ve Francii, ale jinde ?