Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 208 GTi: Francouzský Cooper S stojí 510.000 korun

Diskuze (56)

Peugeot zveřejnil cenu nejsilnější verze modelu 208. Za znaky GTi a výkon 200 koní necháte u prodejce rovných 510.000 Kč.

GTi je zpět. Po legendárním Peugeotu 205 GTi, který je jedním z nejslavnějších a nejoblíbenějších hot hatchů historie, přichází reinkarnace s číslem 208. Ke stylové karoserii přidává silný motor, šestnáctistovka THP je vyladěna na rovných 200 koní, tedy 147 kW. Točivý moment 275 N.m překonává konkurenci, jízdní dynamika patří na špičku. Přesto se cena 510 tisíc korun řadí zhruba do středu nabídky srovnatelných hot hatchů.

Standardní výbava zahrnuje snížený podvozek (světlá výška 110 mm) a rozšířený rozchod, přední kotouče o průměru 302 mm, sedmnáctipalcová kola, tempomat, diodové denní svícení, mlhovky, kompletní elektrickou výbavu nebo dvouzónovou klimatizaci. Z příplatkové výbavy stojí za zmínku dotyková obrazovka s navigací za 12 tisíc a City Pack za 6 tisíc, který obsahuje parkovací senzory a mlhovky s funkcí odbočovacích světel.

Již zítra přineseme článek s prvními jízdními dojmy a podrobnými informacemi.















Peugeot 208 GTi - srovnání s konkurenty
Značka Peugeot Ford Mini Opel Renault Volkswagen
Model 208 GTi Fiesta ST Cooper S Corsa OPC Clio R.S. Polo GTI
Motor 1.6 THP 1.6 EB 1.6 Turbo 1.6 Turbo 1.6 TCe 1.4 TSI
Převodovka 6M 6M 6M 6M 6DS 7DS
Zdvihový objem [cm3] 1598 1596 1598 1598 1618 1390
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min-1] 147/5800 134/5700 135/5500 141/5850 147/6000 132/6200
Největší toč. mom. [N.m/min-1] 275/1700 240/1600 240/1600 230/1950 240/1750 250/2000
Max. rychlost [km/h] 230 220 228 225 230 229
Zrychlení 0-100 km/h [s] 6,8 6,9 7,0 7,2 6,7 6,9
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,9 5,9 5,8 7,3 5,9 5,9
Cena [Kč] 510.000,- 459.150,- 587.500,- 525.900,- 564.900,- 419.900,-
Diskuze (56)
Avatar - Hammunasakra
18. 4. 2013 02:21
Re: Že by konečně?
Už existují i TESTY, kde se píše že "208 GTi je RZC za 500 tisíc" = tak snad ANO :-)
PS: Znám ten motor (a převodovku) z DS3 Racing (tam je naladěn ještě nepatrně "dál") a špatné to NEbylo ne Ne NE ;-)
(padla tady "výzva" na zikušenosti s HH, tak já 2 /AUTOCARem doporučované - jako NEJzábavnější vozy své doby/ měla a (tak trochu) tímhle jezdila (tedy tím "technicky spřízněným" DS3 :-)
Avatar - white label
17. 4. 2013 23:55
Re: Že by konečně?
Určitě souhlasím..., i když ani to všechno ještě jízdně nemusí stačit na nové CRS, takže uvidíme... a jak sám píšeš, tak i já: "Jsem zvědav".
;-)
Avatar - Ronault.
17. 4. 2013 21:18
Re: Nemám rád frantíky
>:D :yes:
17. 4. 2013 11:57
Re: P208
To není odpověď na otázku.
Avatar - Ozzman
17. 4. 2013 10:26
Re: P208
:yes: >:-[]