Porsche 911 GT3 RSR: Modernizace pro rok 2011

Porsche 911 GT3 RSR: Modernizace pro rok 2011

 
 

Porsche ve svém vývojovém centru ve Weissachu představilo Porsche 911 GT3 RSR v provedení pro sezónu 2011.

Porsche 911 GT3 RSR je nejúspěšnějším závodním GT současnosti, což dokazují vítězství jednotlivých závodů i celých seriálů za poslední čtyři roky. K největším letošním úspěchům patří triumf v kategorii GT2 v letošním 24 hodin Le Mans a celková vítězství ve svých třídách v American Le Mans Series a Le Mans Series.

Automobilka Porsche chce ve vítězném tažení svého nejlepšího koně pokračovat i v následujících sezónách a proto si pro 911 GT3 RSR připravila modernizaci, která se dotkla karoserie i techniky v ní ukryté.

Pro zvýšení aerodynamického přítlaku na kola přední nápravy dostalo RSR přepracovaný přední spoiler, Zároveň s tím se pro dosažení lepší přilnavosti a omezení nedotáčivosti rozšířila přední kola z 11 na 12 palců. Úprav se dočkaly nosníky zadního přítlačného křídla a lepší obtékání vzduchu kolem zádi má zajistit i přepracovaná kapota motoru a nárazník.

Stejně jako modely 911 GT3 Cup a GT3 R i RSR je nyní vybaveno zadními svítilnami LED převzatými z devětsetjedenáctek pro běžný provoz.

Kapalinou chlazený plochý šestiválec o objemu 3996 cm3 se může pro sezónu 2011 pochlubit výkonem zvýšeným z 331 kW (450 k) na 335 kW (455 k) při zachování otáček 7.800 min-1. Hodnota točivého momentu vzrostla z 430 Nm na 450 Nm. Maximální otáčky motoru jsou 9.400 min-1. Zásluhy na dosažení vyšších hodnot mají úpravy elektroniky, sání a výfukového systému.

S motorem spolupracuje šestistupňová sekvenční převodovka, karbonová spojka a diferenciál se zvýšenou svornosti. Zpomalení vozu o hmotnosti 1220 kg se stará brzdový systém, který využívá kotouče s vnitřní chlazením o průměru 380 mm vpředu a 355 mm vzadu. Do brzdových kotoučů se zakusují šestipístkové třmeny vpředu a čtyřpístkové třmeny vzadu. Standardem pro RSR jsou třídílná 18palcová kola BBS s uchycením centrální maticí.

Úspěšný závodní speciál pro vytrvalostní závody v provedení rok 2011 nabízí Porsche za 405.000 Euro bez daně (zhruba 10.500.000,- Kč). Všechny nové úpravy jsou dostupné i pro vozy z roku 2010 prostřednictvím paketu.

Spolupracujeme s TipCars.com
Moravskoslezské horské dráhy míří do Indonésie Moravskoslezské horské dráhy míří do Indonésie

Společnost Huisman ze Sviadnova na Frýdecko-Místecku…

Konec intervencí se blíží, investoři se zbavují eura Konec intervencí se blíží, investoři se zbavují eura

Čeští investoři se připravují na éru volného kurzu…

Češi postaví v Aghánistánu cementárnu, projekt vyjde na miliardy Češi postaví v Aghánistánu cementárnu, projekt vyjde na miliardy

Česká republika hodlá investovat 70 milionů dolarů (1,74…

Z energetiky Aleny Vitáskové: Tarif pro samovýrobce Z energetiky Aleny Vitáskové: Tarif pro samovýrobce

Samovýrobci jsou ti, kteří elektrickou energii vyrábějí…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Socialistické stroje: Ještě nedávno zatracované, dnes ale dobrá investice Socialistické stroje: Ještě nedávno zatracované, dnes ale dobrá investice

Protože před Sametovou revolucí u nás jezdila téměř…

10 nejzajímavějších videí, v nichž účinkují automobily z Česka 10 nejzajímavějších videí, v nichž účinkují automobily z Česka

I české vozy se můžou stát slavnými na internetu. My jsme…

 




McLaren F1? Ne, volant uprostřed může mít i Porsche 911! McLaren F1? Ne, volant uprostřed může mít i Porsche 911!

Porsche 911 patří k oblíbeným vozům řady úpravců. Většina…

Porsche 911 Old & New Japan: Flatnose se vrátil! Porsche 911 Old & New Japan: Flatnose se vrátil!

Vzpomínáte ještě na Porsche 911 s mrkačkami, bez…

 



 
Tatra a její nejslavnější nákladní vozidla z minulosti i současnosti

Tatra a její nejslavnější nákladní vozidla z minulosti i současnosti

Dnes 08:00

První nákladní vozidlo se spalovacím motorem bylo v Kopřivnici postaveno v roce 1898. Připomeňte si ty nejslavnější nákladní automobily značky Tatra z minulosti i současnosti.




Blesk.cz

To nejlepší z Itálie: Krása přírody se tu snoubí s nepřebernou historií a bohatou kulturou!

To nejlepší z Itálie: Krása přírody se tu snoubí s…

Itálie má přes 7 600 kilometrů pobřeží, nejvyšší horu Evropy (Mont Blanc, 4810 m) i nepřeberné historické…

O život Špinarové bojovali lékaři do poslední chvíle. Jedno vyšetření za druhým!

O život Špinarové bojovali lékaři do poslední…

Od středeční noci ležela v bezvědomí. Zpěvačka Věra Špinarová (65), na niž její fanoušci nepřetržitě mysleli,…

 

iSport.cz

Ještě rok s kapitánem. Bednář si plácl s Mountfieldem i na příští sezonu

Ještě rok s kapitánem. Bednář si plácl s…

V Hradci Králové v těchto dnech slaví historický postup do extraligového semifinále, euforie je neutuchající.  A…

Skvělý start v reprezentaci! Barák dává góly, Jankto jako živá voda

Skvělý start v reprezentaci! Barák dává góly, Jankto…

Dostali šanci a popadli ji. Hodně pevně. Tři čeští nováčci, které povolal do zbraně trenér Karel Jarolím,…

 

Reflex.cz

Předchozí generace měla pocit, že jí patří svět, tato ho považuje za noční můru, říká přední britská ekonomka

Předchozí generace měla pocit, že jí patří svět,…

Britská ekonomka Noreena Hertzová je zázračné dítě. Univerzitu dokončila v 19, o čtyři roky později už radila…

Zemřela Věra Špinarová, malá velká rockerka

Zemřela Věra Špinarová, malá velká rockerka

Ve věku 65 let zemřela v neděli v pražské motolské nemocnici zpěvačka Věra Špinarová. ČTK to dnes oznámil její…