Porsche Cayenne S – V8 5.6 litru od Hamanna

Porsche Cayenne S – V8 5.6 litru od Hamanna

 
 

Nové Porsche Cayenne je ihned od počátku velice populární a to nejen mezi zákazníky, ale i úpravci. Hamann Motorsport připravil pro toto SUV pěkný dárek, přidal více než jeden litr objemu do jeho motoru V8.

Porsche Cayenne S prošlo u Hamanna celkovou úpravou, ovšem největší pozornost si zaslouží radikální přepracování pohonné jednotky. Sériový osmiválec objemu 4511 cm3 dostal novou klikovou hřídel s větším zdvihem, větší kované písty a jeho objem vzrostl na 5554 cm3. Navíc dostal sportovnější vačkové hřídele, upravené sací potrubí, zcela nové výfukové potrubí a vše to slaďuje přeprogramovaná řídící elektronika. Výsledkem je výkon 294 kW (400 k) při 6000 ot/min a točivý moment 600 Nm při 3000 ot/min. Toto posílení se odrazilo v dynamice vozu, když zrychlí z 0-100 km/h za 6,4 sekundy (o 0,8 rychleji) a dosahuje maximální rychlosti 268 km/h (o 25 km/h více), což jsou hodnoty na terénní vůz nevídané.

Upraven byl také podvozek. Verze s klasickými pružinami může být snížena o 35 mm, verze s pneumatickým odpružením dokonce o 40 mm. Jízdním vlastnostem také napomáhají obrovská kola o rozměrech 10.5 x 22 palců na všech kolech osazená pneumatikami 295/30 ZR 22. Kola jsou také výrazným prvkem vnějšího vzhledu. Ten je upraven i jinak. Hamann nabízí dvě verze Offroad a Onroad. První nabízí klasické prvky do terénu jako jsou mohutný přední ochranný rám a boční stupačky z nerezivějící oceli. Druhá varianta nabízí nově tvarovaný přední nárazník se spoilerem, který nahrazuje původní. Na zadní výklopné stěně je instalován malý střešní spoiler a podle použité výfukové soustavy je upravena spodní hrana zadního nárazníku. Dále jsou použity nástavce blatníků, které zmenšují jejich vykrojení kolem kol, aby kolem nich byla menší mezera. Již jen estetickou funkci mají volitelná mračítka na přední světlomety a zadní svítilny se čtyřmi samostatnými světly.

V interiéru je klasicky použita kombinace hliníku na ovládací prvky a kůže na čalounění. V nabídce je i špičkový systém DVD s LCD displejem na zadní straně předních opěrek hlav s možností přijímání TV vysílání.

Spolupracujeme s TipCars.com
Le Penová mobilizuje před druhým kolem voleb. V sázce je prý přežití Francie Le Penová mobilizuje před druhým kolem voleb. V sázce je prý přežití Francie

Kandidátka krajně pravicové Národní fronty Marine Le…

Kandidát socialistů hovoří o historickém trestu pro svou stranu. Vyzývá k podpoře Macrona Kandidát socialistů hovoří o historickém trestu pro svou stranu. Vyzývá k podpoře Macrona

Kandidát tradiční francouzské Socialistické strany Benoit…

Macron těsně vítězí nad Le Penovou, ukazují první odhady výsledků francouzských voleb Macron těsně vítězí nad Le Penovou, ukazují první odhady výsledků francouzských voleb

V první kole francouzských prezidentských voleb zvítězil…

 
 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Volvo už má v Česku první kusy nové XC60. Je to úplně nejdůležitější model Volvo už má v Česku první kusy nové XC60. Je to úplně nejdůležitější model

Minulé generace vozu XC60 se v České republice prodalo od…

12 úžasných aut, která dokazují, že 90. léta patřila japonským výrobcům 12 úžasných aut, která dokazují, že 90. léta patřila japonským výrobcům

Devadesátá léta minulého století platí za nejlepší, ale…

 




Plátno pro Porsche Cayenne první i druhé generace Plátno pro Porsche Cayenne první i druhé generace

Společnost Newport Convertible Engineering z…

Porsche Cayenne nemá absolutní přednost (video) Porsche Cayenne nemá absolutní přednost (video)

Pocit nadřazenosti majitele SUV nebo jen nepozornost…

 



 
Koncepce pohonu aut: Jaké jsou výhody klasické koncepce nebo motoru uprostřed?

Koncepce pohonu aut: Jaké jsou výhody klasické koncepce nebo motoru uprostřed?

Včera

Pohon předních kol a motor vpředu je dnes nejrozšířenější u osobních aut. Jaké má výhody a nevýhody? A proč mají automobiloví nadšenci tak rádi klasickou koncepci pohonu?




Blesk.cz

Objevte srdce Egypta! Co najdete na Hurghadě

Objevte srdce Egypta! Co najdete na Hurghadě

Kompletně vybavené největší egyptské letovisko s více než 160 hotely a 20 km dlouhým písečným pobřežím táhnoucím…

Zapomeňte na kávu, dejte si schody: „Nakopnou“ vás víc, tvrdí studie

Zapomeňte na kávu, dejte si schody: „Nakopnou“ vás…

Deset minut chůze ze schodů a do schodů dodá člověku více energie než šálek kávy. Zjistili to výzkumníci z…

 

iSport.cz

Velký návrat po zranění. Pilař nastoupil po dvou letech za Plzeň

Velký návrat po zranění. Pilař nastoupil po dvou…

Návrat uzdraveného záložníka Václava Pilaře po vleklém zranění kolena byl asi jediným pozitivním momentem…

CELÝ SESTŘIH: Sparta – Plzeň 2:0. Šlágr rozhodli Šural a Karavajev

CELÝ SESTŘIH: Sparta – Plzeň 2:0. Šlágr rozhodli…

Fotbalisté Plzně podlehli ve šlágru 26. kola ePojisteni.cz ligy na Spartě 0:2 a zkomplikovali si boj o titul.…

 

Reflex.cz

Ve Francii probíhá první kolo prezidentských voleb. Online komentuje politolog Petr Sokol

Ve Francii probíhá první kolo prezidentských voleb.…

Ve Francii začalo dnes první kolo prezidentských voleb, ve kterém 47 milionů voličů rozhodne o tom, kteří dva z…

Roy Orbison dal světu slavný hit k filmu Pretty Woman, v osobním životě čelil řadě tragédií

Roy Orbison dal světu slavný hit k filmu Pretty…

California Blue, You Got It, I Drove All Night, Only The Lonely a především Oh, Pretty Women. To jsou jména…