Mercedes-AMG G 63 může mít až 850 koní, když navštíví Posaidon
Posaidon patří k německým specialistům na úpravy strojů s třícípou hvězdou ve znaku, schopným zvýšit výkon prakticky kterémukoliv z aktuálních i starších modelů. K ukázkám schopností ladičů této firmy má patřit i monstrum pojmenované Posaidon G RS 850, které se sice na první pohled příliš neliší od výchozího modelu Mercedes-AMG G 63, ale za jeho vizáží ukrývá extrémní jízdní výkony.
Posaidon G RS 850 v případě karoserie zachovává všechny původní rysy výchozího modelu a exemplář, na něm úpravce demonstruje své schopnosti a možnosti, ve výsledku nejvíce přitahuje pozornost jasně žlutým odstínem laku AMG Solarbeam. Ten pak vedle černé střechy, nárazníků a dalších částí exteriéru kontrastuje i s novými 22palcovými koly, obutými do pneumatik o rozměrech 285/40 R22.
Zásadní změny se odehrávají v motorovém prostoru, kde je uložen dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 5,5 litru, který ve své sériové podobě disponoval výkonem 420 kW (572 k) a točivým momentem 760 N.m.
Po zákroku ladičů od Posaidonu má tento motor disponovat nejvyšším výkonem 673 koní (853 k) a točivým momentem 1350 N.m, jenž je ovšem na této hodnotě elektronicky omezen a mohl by být ještě vyšší. Vedle pohonné jednotky byla proto důkladně posílena i sedmistupňová automatická převodovka.
Sériový Mercedes-AMG G 63 zvládne akceleraci z 0 na 100 km/h za 5,4 s a jeho maximální rychlost je omezena na 210 km/h. Posaidon G RS 850 umí vystřelit z 0 na 100 km/h za 3,6 s a jeho maximální rychlost je elektronicky omezena na 285 km/h, což nejsou na stroj o hmotnosti 2,6 tuny nejhorší hodnoty.
Zkrocení takto rychlého zástupce třídy G mají na starosti karbon-keramické kotouče o průměru 420 mm vpředu a 360 mm vzadu, do nichž se zakusují šestipístkové, resp. čtyřpístkové třmeny.