Reklamy, které stojí za to: Tata Nano způsobuje radostné hopkání mládeže
Tata Nano měla premiéru v roce 2008 a měla se stát lidovým vozem, který doslova zaplaví indické silnice. Očekávaný prodejní úspěch se ovšem nedostavil.
Tata Nano je označována za nejlevnější automobil planety a podle původního plánu se měla stát ideálním dopravním prostředkem pro rodiny, které si doposud vlastní vůz dovolit nemohly.
Realita je ale jiná. Majitelé jízdních kol, mopedů a skútrů, kteří své jednostopé stroje využívají i pro převoz vícečlenných rodin, totiž nevnímají Nano jako plnohodnotný automobil. Nejmenší Tata tak většinou není pořizována jako rodinný vůz, ale jako druhé nebo třetí auto do rodiny.
Této skutečnosti si je vědoma i samotná automobilka, která se v současné reklamní kampani zaměřuje na mladé a úspěšné zákazníky, jimž je Nano prezentováno jako stylový městský vůz.