Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Land Rover Defender X-Tech Limited Edition: Premiéra v Bruselu

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (33)
Land Rover si pro autosalon v Bruselu připravil překvapení v podobě speciální série modelu Defender.

Autosalon v Bruselu, kde se odehrává premiéra Land Roveru Defender X-Tech Limited Edition, probíhá od 14. do 23. ledna 2011. Nová limitovaná série má nabídnout syrový a ostrý styl exteriéru zároveň s komfortně zařízeným interiérem.

Karoserie může nést stříbrný nebo světle hnědý metalický lak, který doplňuje střecha a několik dalších části v lesklé černé barvě. Kromě barevné provedení mají pozornost přitahovat i nová litá 16 "kola v leskle černé barvě pojmenovaná Saw Tooth, která jsou na Defenderu použita poprvé.

V interiéru se opakuje barevné provedení exteriéru. U Defenderu s hnědou karoserií jsou hnědou látkou čalouněny středy sedadel, zatímco na okraje a opěrky hlav je použita černá kůže. Hnědá je i středová konzole na palubní desce. U stříbrného provedení odpovídá exteriéru jen palubní deska, zatímco sedadla jsou kompletně černá. S barvou karoserie ladí i obšití koberců.

K pohonu Land Roveru Defender X-Tech Limited Edition slouží přeplňovaný vznětový čtyřválec common-rail o objemu 2,4 litru. Nejvyšší výkon činí 90 kW (122 k), ale 90 % tohoto maxima je k dispozici v širokém pásmu mezi 2200 min-1 a 4350 min-1. Točivý moment má vrchol 360 Nm při 2000 min-1, ale minimálně 315 Nm je připraveno od 1500 do 2700 min-1.

Land Rover Defender X-Tech Limited Edition bude k dispozici s v třídveřovém (90) i pětidveřovém (110) osobním provedení a kromě nich i v užitkové verzi 90 Hard Top Commercial. Výrobce uvádí, že i pro tuto speciální sérii je k dispozici široká nabídka příslušenství.

Prodej Defenderu X-Tech Limited Edition začne v březnu letošního roku a ceny budou začínat na 24.995 britských librách (okolo 730.000,- Kč).

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (33)
Avatar - kolmar
17. 1. 2011 16:24
Re: LC
Ten motor toho urcite vydzi viac ako def-tec. A myslim si, ze aj samotne auto, je to auto stavane tak trochu na vecne casy ;-) .

No tech. inf. ktore mas prakticky sedia s tym, co som pisal hore, to co pise hard to kill je pre nas mimo - no v australii ok.
Avatar - kolmar
17. 1. 2011 16:20
Re: t
Ten test je z CR a je par rokov stary, uz to potom preslo faceliftom. Na to ake zmeny sa udiali za poslednych par rokov nie som expert, no to je prakticky to iste ako na tvojom videu, len nie 4 dv. Novsi test (neni na nete) bol takej - auto bolo od dajbychu. No motor a podobne tak ako som pisal vyssie. 105-ku tu nezozenies, ale jazdene 80-tky ano a najme 100vky.
17. 1. 2011 01:14
t
na ty fotce je LC HZJ 78 tropie,tyhle nemuzes mit v evrope,ale sem vydel na vebech z nemecka a myslim belgie,ze muzes koupit LC 76,to je ta ctyrdvera verze,navic ted sem cetl ze do 79,to sou pick-up uz zacaly davat i air bags.kdybych mel prachy,a taky to mohlo bejt legalni v americe,koupil bych LC 105,ma to ram a suspencions z LC 80 a body z LC 100. ten motor 1H myslim ze ty novjejsi sou z primim strikem direct injections .[odkaz] v=5biwpiCi3Bw&playnext=1&list=PL0ADAF89A…
17. 1. 2011 00:10
Re: LC
K nám to má, jako snad jedinej dovozce, dovážet Dajbych. Jak je to v reálu, to nevím. Budu tam volat pro info a hlavně o ceny, tak to sem pak můžu hodit. Když už pracovní vůz, tak opravdu radši toho Cruisera řady J7. Nejzajímavější jsou na tom ty motory:
6 válec řaďák s nepřímým komůrkovým vstřikem, objem 4,2l, výkon 130k pří 280Nm,
pak nově 4,5V8 s turbem a intercolerem, 205k a 480Nm
a taky býval docela rarytní motor,benzinový V6 s objemem 4,5l s výkonem 220k.
Do všech zemí, jako základ, se dává ten první disesel 4,2l. Dieselová verze 4,5l V8 se prodává snad jen v Austrálii. Benzínovou verzi 4,5l V6 jsem už nikde nenašel, z webu byla stažena už asi před půl rokem. Každopádně Dajbych to sem vozí právě s tou první verzí 4,2 diesel a po porovnání jeho výkonu a taky jeho konstrukce, bych se opravdu nebál, že by odešel rychleji než třeba ta 2,4l z Defa.
Avatar - kolmar
16. 1. 2011 23:13
Re: LC
U nas to oficialne neponukne ani jeden diler a v CR je to to iste. Dokonca ani dajbych ju nema na oficialnej stranke riesi ju na dovoz ako FJ cruiser ci Tundru.
To co pises je pravda, no v australii, arabskych krajinach a podobne. Ak v eu najdes nejaky kus (neviem z kade dovezeny) tak to bude najpravdepodobnejsie taky aky som napisal, a co som rozpraval s jednym panom co to kupil tak to bol aj tak problem zapisat a prihlasit, neviem v com ci v emisiach - neviem.

Rozpravam o takejto verzii
[odkaz]