Ruf RGT – 911ka jako pila
Vozy Porsche v úpravě Ruf vždy patřily k tomu nejrychlejšímu, co se z nich dalo postavit. Dokonce držely i rychlostní rekordy na německých dálnicích a tak jsou tyto kreace vždy vítány s velkým nadšením. Ruf RGT není výjimka.
Nové Porsche 911 nabízí díky většímu motoru 3,8 litru mnohem větší potenciál a ten se rozhodli ve společnosti Ruf plně rozvinout. Atmosférický motor dostal přepracované hlavy válců s kompresním poměrem vyhnaným na 12:1 a mazání se suchou skříní, aby bylo zajištěna nepřerušená dodávka oleje i při extrémním zatížení v zatáčkách. Společně s dalšími zásahy do tvaru vaček a programu řídící jednotky se podařilo vyšponovat na 327 kW (445 k) při 7600 ot/min, což je o 66 kW (90 k) více než v sériovém provedení. Tato změna zapříčinila zlepšení zrychlení z 0-100 km/h na 4,2 sekundy a na 200 km/h se dostane za 13,5 sekundy (o 3 sekundy rychleji). Nejvyšší rychlost se vyhoupla na 315 km/h. Hlavní devizou však je spontánní a rychlá reakce motoru na sebemenší změnu polohy pedálu plynu.
Podvozek byl osazen seřizovatelnými plynovými tlumiči Bilstein se sportovními pružinami. Šestistupňová převodovka byla opatřena zkráceným řazením a diferenciálem se zvýšenou svorností. Tato varianta je dodávána pouze s pohonem zadní nápravy. Aby bylo zajištěno větší bezpečí posádky, je do interiéru vevařen plně čalouněný ochranný rám s demontovatelnou příčnou výztuhou. Ta umožňuje používání zadních sedadel.