RUF Rt 12 R: Exkluzivní extrém

RUF Rt 12 R: Exkluzivní extrém

 
 

Společnost RUF Automobile GmbH si pro letošní ženevský autosalon připravila premiéru modelu Rt 12 R.

Kořeny společnosti RUF Automobile GmbH sahají až do roku 1939, kdy Alois Ruf založil svou autoopravnu AUTO RUF. S vozy značky Porsche ji neodmyslitelně spojil až jeho syn v roce 1975, kdy představil jejich první úpravy pod vlastním jménem.

V současnosti patří RUF mezi nejznámější úpravce sportovních vozů z Weissachu a kromě ladění motorů a podvozků nebo úprav designu současných sériových modelů Porsche má ve své nabídce i několik vlastních specialit. Mezi ty patří supersport CTR 3 s bi-turbo šestiválcem o objemu 3,8 litru a výkonem 553 kW (750 k) nebo elektřinou poháněný eRUF vycházející z Porsche 911.

Nejnovějším zástupcem značky RUF je model Rt 12 R, jehož základem je současné Porsche 911 Turbo s přeplňovaným plochým šestiválcen o objemu 3,8 litru. Ten v sériovém provedení disponuje výkonem 368 kW (500 k) při 5000 min-1 a točivým momentem 650 Nm dostupným od 1950 do 5000 min-1.

RUF Rt 12 R je rovněž poháněn dvojicí turbodmychadel přeplňovaným šestiválcem o objemu 3,8 litru. Na rozdíl od sériového Porsche se může pochlubit výkonem 537 kW (730 k) při 7000 min-1 a točivým momentem 940 Nm při 3500 min-1.

Standardem pro RUF Rt 12 R je šestistupňová manuální převodovka a pohon všech čtyř kol. Výrazně zvýšenému výkonu je přizpůsobeno nastavení podvozku i brzdový systém, který je vybaven keramickými brzdovými kotouči o průměru 380 mm vpředu a 350 mm vzadu. Kontakt s asfaltem zajišťují 19palcová kovaná kola obutá do pneumatik Michelin Pilot Sport Cup o rozměrem 245/35 ZR19 vpředu a 325/30 ZR19 vzadu.

Vedle techniky se RUF Rt 12 R od Porsche 911 Turbo odlišuje i upraveným designem karoserie. Nové jsou nejen přední a zadní nárazníky, ale například i zadní blatníky. Otvory pro vstup vzduchu se přesunuly ze svého původního místa před zadními koly nad ně. Spoiler pod masivním předním nárazníkem, spoiler na zádi a kapota motoru jsou vyrobeny z karbonu. Stejný materiál může být použit pro snížení hmotnosti a těžiště i na střechu v případě, že si to bude přát budoucí majitel. Dveře jsou standardně z hliníku.

V interiéru je použit ochranný rám, nová sportovní sedadla s koženým čalouněním a nechybí doplňky z hliníku nebo karbonu.

Kupé o hmotnosti 1495 kg je schopné dosáhnout maximální rychlosti 370 km/h. RUF si svůj nejnovější model cení na 279.000 Euro bez daně (zhruba 6.900.000,- Kč).

Spolupracujeme s TipCars.com
Ministři si přehazují pokutu za Faltýnka Ministři si přehazují pokutu za Faltýnka

Socialisté míní, že 22 milionů korun by měl zaplatit šéf…

Goldman Sachs stěhuje zaměstnance kvůli brexitu Goldman Sachs stěhuje zaměstnance kvůli brexitu

V největším finančním centru Evropy zaměstnává Goldman…

Zápisník Dušana Kütnera: O pokrytectví Zápisník Dušana Kütnera: O pokrytectví

Prezident Miloš Zeman nepůjde na pohřeb jedné z…

Krteček hodlá dobýt Hollywood. Karolína Milerová buduje holding s globálními ambicemi Krteček hodlá dobýt Hollywood. Karolína Milerová buduje holding s globálními ambicemi

Natáčení dalších nových dílů Krtečka v 3D podobě se může…

 
 

Přidat názorDiskuse: RUF Rt 12 R: Exkluzivní extrém

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění…

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty…

 






 
Tesla a její Autopilot: Proč je pořád nepoužitelný?

Tesla a její Autopilot: Proč je pořád nepoužitelný?

Včera

Není to tak dávno, co se media a internet hemžily články či videi s vozem Tesla model S a jeho autonomním systémem řízení Autopilot. Tragická nehoda z května 2016 však dohnala tvůrce se nad celou věcí zamyslet. Jak to celé zatím vypadá?




Blesk.cz

Strach o Věru Špinarovou: Náhlý převoz vrtulníkem do nemocnice!

Strach o Věru Špinarovou: Náhlý převoz vrtulníkem do…

Měl to být další skvělý večer během jejího koncertního turné. Jenže se změnil v drama. Zpěvačka Věra Špinarová…

Další tunel v Praze? Povede mezi budovami, vystaví v něm exponáty

Další tunel v Praze? Povede mezi budovami, vystaví v…

Více jak dva roky probíhá rekonstrukce Národního muzea v Praze. Obě budovy nově propojí podzemní tunel, který by…

 

iSport.cz

Janktova PARÁDA! Nováček předvedl super sólo a gól: Věděl jsem, co udělám

Janktova PARÁDA! Nováček předvedl super sólo a gól:…

Tohle může být hráč české budoucnosti! Záložník Jakub Jankto svůj premiérový start za národní tým okořenil…

Úžasná Koukalová! Na domácí exhibici rozdala fanouškům své medaile

Úžasná Koukalová! Na domácí exhibici rozdala…

Biatlonistka Gabriela Koukalová předvedla fanouškům svoji bezprostřednost i skvělou formu. Na domácím exhibičním…

 

Reflex.cz

Terorista zabil v Londýně nedaleko parlamentu tři lidi, sám pak přišel o život

Terorista zabil v Londýně nedaleko parlamentu tři…

Muž ozbrojený nožem zranil blízko britského parlamentu v Londýně policistu. Bezprostředně po útoku jej policie…

Krutost první světové války. Podívejte se, jak zachytili fotografové události na bojištích

Krutost první světové války. Podívejte se, jak…

Před sto lety probíhala 1. světová válka. Velká část bitev se odehrávala v zákopech, od bojů minulých století se…