Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Také Škoda Kodiaq má nový ceník! Vedle 1.5 TSI nově nabízí i luxusní verzi Laurin & Klement

David Bureš
Diskuze (25)
Nejluxusnější varianta Škody Kodiaq je dostupná výhradně s dvoulitrovými motory a pohonem všech kol. Stojí kolem milionu.

Škoda v souvislosti s příchodem nových emisních pravidel zveřejňuje aktualizované české ceníky svých modelů, které již reflektují nástup nových agregátů. Po Octavii a Superbu se nových agregátů dočkal také Kodiaq. Kolik stojí?

Podobně jako v Octavii se i největší SUV mladoboleslavské značky dočkalo nového zážehového čtyřválce 1.5 TSI, který nahrazuje dosavadní čtrnáctistovku. Dostupný je ve verzi se 110 kW, přičemž zákazníci mohou vybírat mezi kombinací se šestistupňovým manuálem nebo sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Poháněná jsou ale v obou případech pouze přední kola.

V základní verzi Active dáte za patnáctistovku podle zveřejněného konfigurátoru 673.900 korun, za DSG si připlatíte 50.000 korun.

Benzinová nabídka čítá ještě čtyřválec 2.0 TSI posílený na 140 kW. Ten už je standardně spárován s pohonem všech kol a také sedmistupňovým DSG. Ve výchozím Activu za něj dáte 820.900 korun.

To z turbodieselů zůstávají k dispozici dvě verze inovované jednotky 2.0 TDI, se 110 a 140 kW. Jestliže základní verzi pořídíte i jako dvoukolku (avšak v takovém případě s automatem), silnější je dostupná výhradně v kombinaci s pohonem všech kol a DSG.

Nabídka jednotlivých kombinací by přitom nemusela být definitivní, mohla by se dále rozšířit s tím, jak jednotlivé varianty projdou homologací. Časem nabídku rozšíří i Kodiaq RS s turbodieselem 2.0 BiTDI (176 kW).

Novinkou v ceníku je též luxusní model Kodiaq Laurin & Klement. K dispozici je výhradně s dvoulitrovými agregáty a pohonem všech kol. Základem je tak 2.0 TDI (110 kW) se čtyřkolkou a manuálním šestikvaltem, takové SUV přijde na 985.900 korun. Zbývající motory v případě L&K stojí přes milion.

Výbava Kodiaqu L&K je přitom už velice slušná. Zahrnuje kožené čalounění, adaptivní tempomat, elektricky ovládaná přední sedadla s pamětí, bezklíčový vstup, diodové světlomety s automatickým přepínáním potkávacích a dálkových světel nebo vyhřívání předních i zadních sedadel.

Škoda Kodiaq – české ceny v srpnu 2018
Motor1.5 TSI2.0 TSI2.0 TDI2.0 TDI2.0 TDI
Pohon4x24x44x44x24x4
Největší výkon [kW]110140110110140
Převodovka6M (7DS)7DS6M (7DS)7DS7DS
Cena Active [Kč]673.900820.900753.900753.900863.900
Cena Ambition [Kč]728.900875.900808.900808.900918.900
Cena Style [Kč]798.900945.900878.900878.900988.900
Cena Sportline [Kč]848.900995.900928.900928.9001.038.900
Cena Scout [Kč]-995.900928.900-1.038.900
Cena L&K [Kč]-1.052.900985.900-1.095.900

David Bureš
Diskuze (25)
21. 8. 2018 20:27
Varianty
Zdravím, jaká jiná varianta SUV by mohla připadat v úvahu? Brečíte, že je to předražené, vržete to ... tak co jiného?
20. 8. 2018 23:13
předražené
Jen předražený šrot,už dávno neumí vyrobit pořádné vozy a stejně to stojí nehorázné peníze.
20. 8. 2018 13:30
Hnus
Takovy hnus , za mega? Svet se v prd€l otaci.
Avatar - Londonbridge
18. 8. 2018 11:58
Test
Co by sme uz v dnesnej dobe chceli za milion Ceskych korun...vrzgajucu poskakujucu velku kozu... >:D
Avatar - Beefcake
17. 8. 2018 23:42
Re: Topspeed test
Uff, to je fakt luxusne vrzgajuci interier. Plus to madlo vzado sa mu normalne hybalo v ruke ?!? To je vec, co serie denne a zvysok auta moze byt hocijaky - toto je KO.
Jasne, ze sa ozve niekto, ze nema ziadny problem.
Extra precitlivele pipanie pri beznej off jazde vpred na volnej ceste ? Viac nez otravne.
Co je dobre, je variabilita zadnych sedaciek a priestor. Inak nevidim dovod na kupu :-)
Asi si najdem este nejaky podareny test na snehu.

No a teraz si uvedomte, kolko to auto stoji.