Škoda otevřela první virtuální showroom. Má jenom jedinou vadu…
V dnešní digitální době, kdy už některé automobilky ani nejezdí na světové autosalony a raději představují své novinky online pomocí streamu, se není proč divit, že s podobným konceptem přicházejí také prodejci. Napadlo vás kupříkladu někdy, že byste se k obhlídce nového výstavního modelu nemuseli vypravit do autosalonu, ale mohli „první oťukání“ provést virtuálně? V budoucnu půjde o běžnou praxi, kterou nyní rozjíždí také automobilka Škoda Auto.
Cílem digitálního showroomu je představit zákazníkům nový vůz pomocí reálné expozice a zajistit podobný zážitek, jako by u prodejce skutečně fyzicky byli. Zákazníkům se prostřednictvím videohovoru věnuje skutečný poradce, který vůz představí, odpovídá na dotazy, může prezentovat chytrá řešení a podobně. To vše za pomoci dvanácti stacionárních a čtyř mobilních kamer, které vůz zabírají z několika perspektiv. Lze si dokonce domluvit i testovací jízdu.
„Propojili jsme zákazníkům zážitek ze skutečné návštěvy autosalonu s výhodami digitální prezentace a dnes můžeme představit první digitální showroom značky Škoda,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda Auto zodpovědný za oblast prodeje a marketingu. „Poradce v digitálním showroomu se pro zákazníka stane okem a uchem. Se zákazníkem zahájíme dialog v digitálním prostředí, na něž jsou zvyklí a vzbudíme v něm zájem o osobní návštěvu autosalonu Škoda a testovací jízdu,“ dodává Eichhorn.
Služba má z pohledu českého zákazníka jedinou vadu – zatím je dostupná pouze na španělských stránkách Škodovky. Nemusíte sami volat, můžete prodejci zanechat svůj telefonní kontakt nebo si vybrat nejvhodnější termín. Expozice je prozatím určena pro modely Kodiaq a Superb.