Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Superb: Peprná reklama na sedan pro pány v nejlepších letech

David Bureš
Diskuze (40)
Nová reklama na Škodu Superb vyzdvihuje originálním způsobem její ambientní osvětlení.

Škoda zveřejnila novou reklamu propagující model Superb. Hlavním hrdinou reklamní fotografie je vyděšený postarší pán v obleku obutý do dámských lodiček. Jeho netradiční obuv je vidět jen díky ambientnímu osvětlení, kterým je jeho Superb vybaven.

Fotografii doplňuje text, ve kterém mladoboleslavská automobilka vyzdvihuje vlastnosti ambientního osvětlení, které osvětluje okolí auta. Díky světlům na spodní hraně dveří a ve vnějších zpětných zrcátkách totiž řidič při vystupování z vozu nešlápne do blátivé louže, pokud má na sobě zrovna své nejlepší boty.

Text pokračuje a říká, že automobil s takovou úrovní luxusu přitahuje pozornost, a tak majitel Škody Superb nemá být překvapen, pokud jej ostatní lidé pozorují. (A to nejen z toho důvodu, že všichni díky ambientnímu osvětlení vidí, že je obut v dámských botách). Autorem reklamy je holandská reklamní agentura Selmore.

Škoda na českém trhu jen málokdy využívá provokativní a vtipné reklamy, v zahraničí je značka mnohem odvážnější. Mezi zajímavé propagační nápady se dá zařadit loňská kampaň ve Španělsku. V ní se objevily různé postavy (např. horolezkyně a parašutista) na zadních sedadlech Superbu Combi, které jakoby spadly do interiéru vozu. Jednotlivé fotografie doplňoval slogan více panoramatická střecha než kdy dříve.

Slavné jsou pak reklamní snímky propagující model Fabia, jejichž zadavatelem byl britský dovozce mladoboleslavských vozů Škoda UK. V roce 2007 vznikla reklamní kampaň Made of Lovely Stuff (vyrobeno z lahodných surovin), ve které pekaři a cukráři pekli Škodu Fabia z jedlých a velmi lahodných ingrediencí. Video tehdy ovládlo kategorii nejlepší reklama roku v anketě British Television Advertising Awards.

Loni následovala kampaň propagující Fabii ve verzi RS s názvem Made of Meaner Stuff. Její začátek navazuje na předchozí pekařskou reklamu, ale pekaře záhy nahrazují ostří hoši, kteří k výrobě ostré Fabie přistupují svéráznými technologickými postupy, zatímco supi si v pozadí pochutnávají na zbytcích před čtyřmi roky upečeného dortu. Spot později doplnilo další video, které formou dokumentu představilo jednotlivé postavy stavějící Fabii RS.

David Bureš
Diskuze (40)
22. 11. 2011 00:00
Re: KONEČNĚ
>:D :yes:
21. 11. 2011 23:08
Re: KONEČNĚ
Tahle reklama je očividně určená do tisku, takže doprovodný text je tam kvůli tomu, aby sis vůbec mohl přečíst, co to je a k čemu to je.
21. 11. 2011 23:04
Re: KONEČNĚ
Šmankote GTI, už zase? >:D Tobě by měli ve Vlčím hradu vystavit pomník, jako největšímu fanouškovi koncernu, nebo ještě lépe udělat tvou podobiznu z vosku a nechat vystavit v muzeu.

Faktem však je, že koncern má nejlépe zvládnutý marketing. Dokonale vymývat mozky umí moc dobře! Jinak by nemohli prodat tolik aut. Jsou to běžná auta, jakých je dost, nic co by extra vyčnívalo. Nic víc nic míň, ale umí to prodat.
Avatar - gld
21. 11. 2011 21:28
Re: KONEČNĚ
Súhlas a ešte by som pridal do výberu: [odkaz]
Avatar - gld
21. 11. 2011 21:14
Nič v zlom redakcia
..ale akurát toto si zaslúži top pozíciu medzi článkami? Že škodovka má novú reklamu kdesi? ;-\