Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda: Nejlepší automobilová reklama roku

David Bureš
Diskuze (25)
Reklamní spot s ostrými chlapíky stavějícími Fabii RS navázal na oceněnou kampaň s pekaři a cukráři. Ve Velké Británii získal titul Nejlepší reklama na vozy.

Reklamní kampaň Made of Meaner Stuff byla oceněna Stříbrnou cenou v kategorii Reklama na vozy v prestižní britské anketě British Arrows (dříve British Television Advertising Awards). Porota udělila stejné ocenění i Audi za reklamu Beauty and the Beastna R8 Spider. V kategorii Reklama na vozy celkem bojovalo 17 soutěžících.

Zadavatelem reklamní kampaně byl britský dovozce mladoboleslavských vozů Škoda UK, který chtěl navázat na pekařskou kampaň na novou Fabii z roku 2007. Samotným autorem kampaně byla opět londýnská agentura Fallon s kreativními řediteli Chrisem Bovillem a Johnem Allisonem. Ti tentokrát spojili své síly s režisérem Nick Gordon.

Televizní reklama Made of Meaner Stuff na ostrou Fabii začíná v podobném duchu jako pekařská reklama, cukráře ovšem záhy nahrazují ostří hoši, kteří k výrobě ostré Fabie přistupují svéráznými technologickými postupy, zatímco supi si v pozadí pochutnávají na zbytcích před třemi roky upečeného dortu.

Spot později doplnilo další video, které formou dokumentu představilo jednotlivé postavy, stavějící Fabii RS. Big Jeff a Little Heft z historických samurajských mečů vyrábí černá litá kola. Bizon při výrobě auta obsluhuje kuši, Bark zase dokáže jako jediný krotit klubko hadů pod kapotou Fabie vRS. Karoserii má na starosti Donk, který lisuje plechy hlavou, a boxer Scarpelli.

Reklamní kampaň odstartovala 1. listopadu a trvala 12 týdnů. Její součástí byla vedle půlminutového a minutového videa také inzerce v motoristickém, lifestylovém i všeobecném tisku, online reklama a práce se sociálními sítěmi.

British Arrows se udělují od roku 1976, o vítězích rozhoduje odborná porota, které letos předsedal Nick Gill, výkonný kreativní ředitel reklamní agentury BBH. V porotě vedle něj zasedli další britští odborníci na reklamu a marketing.

Kampaň Made of Meaner Stuff navázala na předchozí, rovněž oblíbený spot Made of Lovely Stuff (vyrobeno z lahodných surovin), ve kterém pekaři a cukráři pekli Škodu Fabia z jedlých a velmi lahodných ingrediencí. Video v roce 2007 ovládlo kategorii nejlepší reklama roku v tehdejší anketě British Television Advertising Awards.

Fabii RS pohání 1,4 TSI (132 kW, 250 Nm) s přímým vstřikováním paliva a dvojím přeplňováním, jehož síla je posílána na přední kola. Fabia RS zrychlí z 0-100 km/h za 7,6 s a jede až 224 km/h. V prodeji je vedle pětidveřového hatchbacku i varianta kombi.

David Bureš
Diskuze (25)
24. 3. 2011 20:47
Re: tak ci tak
u mňa vedie táto [odkaz]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
24. 3. 2011 14:05
Re: nejvetsi skoda je
Myslím, že kdo je tady blb jsi už jasně ukázal v této diskuzi ;-) Tzn. TY, pokud by ti to opět nedošlo ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
24. 3. 2011 14:04
Re: nejvetsi skoda je
Hlupáčku, on to myslel tak, že na něj nebude mít cosworth jako člověk, to jako ten moula, který píše nesmysly do komentářů článků na auto.cz pdo tímhle nickem, tzn. TY!!! Kdyby blbost nadnášela...

P.S. cosworth auta nevyrábí pokud vím... Pouze ladí a upravuje a vyrábí závodní motory, třeba pro F1
Avatar - Johny.Rico
24. 3. 2011 11:19
Re: tak ci tak
Moc hezké, až mě to dojalo... :-)
Avatar - white label
23. 3. 2011 23:52
Re: tak ci tak
Ta je ještě lepší, než ta verze. která běží u nás... :yes: ;-)