Tata Indigo Manza: Moderní sedan pro Indii
Tata Indigo Manza nahrazuje po šesti letech výroby sedan Tata Indigo. Přináší novou podvozkovou platformu a design, které jsou odvozeny od loni uvedeného hatchbacku Tata Indica Vista. Nová generace má modernější a výraznější design a výrazně narostla – rozvor 2520 mm je o 70 mm delší, narostla ale především celková délka, a to z 4176 mm na 4413 mm. Objem zavazadlového prostoru je 460 litrů (+10 l).
Robustně vypadající karoserie má výšku 1550 mm. Společně s krátkým předním a dlouhým zadním převisem a protaženými předními světly to způsobuje, že se kola – nikterak malá (185/60 R15) – v podbězích poněkud ztrácejí. Interiér má dvoubarevné provedení s látkovým čalouněním. Výbava vyhoví i základním evropským požadavkům, v závislosti na verzi nechybí ABS, dva airbagy, hydraulický posilovač řízení, elektrické stahování oken, palubní počítač nebo 2dinové rádio s Bluetooth a připojením USB. Překvapivě chybí ale možnost litých kol a Tata Motors se ve svých materiálech nezmiňuje ani o přítomnosti klimatizace.
Výsledkem sbližování Tata Motors s italským Fiatem je nasazení dvou motorů Fire, resp. MultiJet známých i ve Evropě. Benzinový agregát nese pro indický trh název Safire90, z objemu 1,4 litru dává 66 kW při 6000 min-1 a točivý moment vrcholí 116 Nm při 4750 min-1. Turbodiesel common-rail o objemu 1,3 litru se jmenuje Quadrajet90, má také 66 kW ale při 4000 min-1, točivý moment dosahuje maxima 200 Nm mezi 1750 a 3000 min-1. Převodovka je v obou případech pětistupňová manuální C549 od Fiat Powertrain Technologies.
Na indickém trhu se Tata Manza utká s modely známými i u nás, jakými jsou Chevrolet Aveo, Hyundai Accent a Honda City, ale také lokálními produkty, především Maruti DZire, tedy sedanem na bázi Suzuki Swift.