TechArt Magnum nastupuje v nové podobě

 

TechArt představuje již čtvrtou generaci svých extrémních úprav pro Porsche Cayenne s dnes již tradičním pojmenovaním Magnum.

TechArt představil první Magnum v roce 2004 a od té doby upravil do této podoby více než 1200 Porsche Cayenne všech generací. Nyní uvádí již čtvrtou generaci této úpravy, určenou pro modernizovaný Cayenne.

Magnum opět představuje kompletní proměnu Porsche ve výrazně agresivnější a výkonnější stroj. Pro karoserii Cayenne je připravena kompletně nová sada karosářských dílů, zahrnující přední i zadní nárazníky s propracovanými vstupy vzduchu k chladiči i brzdám a výdechy odvádějícími ohřátý vzduch. Součástí zadního nárazníku je integrovaný difuzor, zvyšující aerodynamický přítlak na kola zadní nápravy.

Na linie předního i zadního nárazníku navazují díly rozšiřující blatníky, prahy i spodní část předních i zadních dveří. Vedle těchto tradičních úprav karoserie jsou součásti paketu Magnum i rámečky hlavních světlometů, nová kapota motoru s výdechy, masivní spoiler nad zadním oknem a relativně decentní spoiler pod ním. K výrobě nových karosářských dílů využívá TechArt plastů a kompozitních materiálů.

Mezi úpravy exteriéru lze zařadit i možnost výběru jednoho ze čtyř typů litých kol TechArt Formula ve velikostech od 20 do 23 palců. Na použití nových kol pak úpravce navazuje svým novým modulem řídící jednotky vzduchového podvozku, umožňujícím další snížení světlé výšky.

Do podoby Magnumu může být upraveno prakticky každé Porsche Cayenne, ale nejčastěji je toto dílo TechArtu spojováno s verzí Turbo a jejím přeplňovaným osmiválcem, pro nějž je připraveno výrazné zvýšení výkonu. Ve standardní podobě toto provedení disponuje výkonem 520 koní (382 kW) a točivým momentem 750 N.m, ale po zákroku úpravce disponuje výkonem 700 koní (515 kW) a točivým momentem 920 N.m.

Úpravy provedené pod kapotou Cayenne Turbo se vedle elektroniky týkají i sání, vstřikování paliva, turbodmychadel a samozřejmě i výfukového systému, zakončeného stylovou čtveřicí koncovek.

TechArt Magnum, jehož základem je Porsche Cayenne Turbo, je schopen akcelerovat z 0 na 100 km/h za 4,1 s a dosáhnout maximální rychlosti 295 km/h, zatímco sériové provedení zrychluje z 0 na 100 km/h za 4,5 s a má maximální rychlost 279 km/h.

Vedle karoserie a techniky ukryté pod ní se TechArt věnuje i interiéru. Pro ten je připraveno kompletní přečalounění přesně podle představ majitele vozů a nechybí sportovní volanty, pedály nebo výkonné multimediální systémy.

Spolupracujeme s TipCars.com
Turecko nepodporuje teror - proto lidem zablokovalo přístup na Wikipedii Turecko nepodporuje teror - proto lidem zablokovalo přístup na Wikipedii

Turecko zablokovalo přístup k Wikipedii - volně přístupné…

Brusel dohodl postup, jak jednat s Brity o brexitu Brusel dohodl postup, jak jednat s Brity o brexitu

Sedmadvacet zemí Evropské unie do Londýna vzkázalo, že v…

 
 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Yeti končí a místo něj Škoda od října nabídne Karoq. Už máme i jeho data Yeti končí a místo něj Škoda od října nabídne Karoq. Už máme i jeho data

Design své letošní hlavní novinky zatím Škoda drží pod…

 




Frajírci v Porsche šikanovali cyklistu. Všechno zarazilo ozbrojené komando (video) Frajírci v Porsche šikanovali cyklistu. Všechno zarazilo ozbrojené komando (video)

Arogance posádky Porsche Cayenne je do nebe volající,…

Porsche Cayenne Platinum Edition: Špičková výbava pro diesel a hybrid Porsche Cayenne Platinum Edition: Špičková výbava pro diesel a hybrid

Porsche představuje limitovanou sérii úspěšného SUV…

 



 
Video: Tohle byly reklamy! Úžasný kaskadérský výkon Fiatu 124!

Video: Tohle byly reklamy! Úžasný kaskadérský výkon Fiatu 124!

Dnes 19:10

A za volantem nikdy jiný než Rémy Julienne, jeden z nejslavnějších kaskadérů všech dob.




Blesk.cz

Módní policie z Fashion Weeku: Živá voda nebo jed nevkusu?

Módní policie z Fashion Weeku: Živá voda nebo jed nevkusu?

Milují módu, následují trendy, vyznávají minimalismus, disco cirkus, vintage, punk revoltu. Snaží nesplynout s…

Čistka v Turecku: O práci nečekaně přišlo 3900 lidí z úřadů i škol

Čistka v Turecku: O práci nečekaně přišlo 3900 lidí…

Turecké úřady propustily více než 3900 zaměstnanců státní správy, armády a četnictva. Ve svém oficiálním…

 

iSport.cz

Špatná zpráva! Obránce Jordána nepustí na MS problémy s kolenem

Špatná zpráva! Obránce Jordána nepustí na MS…

Hokejový obránce Michal Jordán vypadl z boje o nominaci na mistrovství světa. Zkušený bek má po dnešním tréninku…

Česko - Švédsko 8:4. Kanonáda po obratu zajistila turnajový triumf

Česko - Švédsko 8:4. Kanonáda po obratu zajistila…

Čeští hokejisté zvládli i druhé utkání na Českých hokejových hrách a po vítězství 8:4 nad Švédskem si zajistili…

 

Reflex.cz

EU dohodla společný plán pro jednání o brexitu

EU dohodla společný plán pro jednání o brexitu

Sedmadvacet zemí Evropské unie dnes do Londýna vzkázalo, že v jednáních o vystoupení Británie z EU budou…

Chodit do posilovny dřít je out. Nový hit je v posilovně spát

Chodit do posilovny dřít je out. Nový hit je v…

Místo úmorného cvičení, kterému se každý týden oddávají tisíce lidí ve všech koutech světa, se na londýnském…