Techrules Ren RS ohromí designem, technikou i jízdními výkony
Společnost Techrules na autosalonu v Ženevě v roce 2016 představila dvojici konceptů supersportovních kupé pojmenovaných AT96 TREV a GT96 TREV. Pohonný systém obou prototypů využíval malou turbínu, sloužící k dobíjení baterie, poskytující energii jednomu elektromotoru u přední nápravy a dvojici elektromotorů u zadní nápravy.
Ženevský autosalon v roce 2017 se stal místem premiéry pro netradiční supersport Techrules Ren, který na předchozí dvojici navázal koncepcí svého pohonného systému. Za jeho vznikem však již vedle mateřské čínské společností stál i Giorgetto Giugiaro se synem Fabriziem a italská firma L.M.Gianetti, která se v posledních letech podílela například na vzniku Ferrari P4/5 Competizione nebo funkčním konceptu Bugatti Vision Gran Turismo.
Techrules míří i na letošní již 88. ročník autosalonu v Ženevě a oficiálně oznamuje, že 6. března odhalí nejnovější evoluci svého vývoje v podobě modelu Ren RS. Ten se má představit v podobě připravené pro výrobu. Zároveň ovšem materiály společnosti uvádí, že se má jednat o vůz, který bude určen pro využití na závodních okruzích, ale nebude prozatím schválen pro běžný silniční provoz.
Nejnovější zástupce společnosti Techrules v podobě modelu Ren RS bezpochyby i přesto vyvolá dostatečný zájem ze strany cílové skupiny zákazníků a to díky svému designu i technice a jízdním výkonům. Pod dramatickými liniemi jednomístného vozu, inspirovaného leteckým průmyslem, je opět podepsán Giorgetto Giugiaro se svým synem Fabriziem.
Společnost L.M.Gianetti z Turína má stát za ideálním naladěním podvozku pro dosahování co nejlepších časů na závodních okruzích. Pohonný systém pak vychází z loňského konceptu Ren a nabídne možnost volby mezi čtyřmi a šesti elektromotory. V případě druhé varianty již nyní Techrules uvádí, že se má jednat o provedení s dvojicí elektromotorů u přední nápravy a čtyřmi elektromotory u zadní nápravy, které disponuje nejvyšším výkonem 930 kW (1264 k).
Elektrickou energii elektromotorům poskytne patenty chráněný systém, využívající baterie s kapacitou 28 kWh, dobíjené generátorem v podobě turbíny spalující naftu. Podle současných materiálů společnosti má Ren RS zvládnout akceleraci z 0 na 100 km/h za 3,0 s, dosahovat maximální rychlosti 330 km/h a s 80 litry nafty na palubě se má jeho dojezd pohybovat okolo 1170 km.
Ren RS má představovat vůz, který je připraven pro výrobu a Techrules i jeho prostřednictvím hledá partnery pro další rozvoj své koncepce pohonného systému a především vývoj dalších modelů a jejich uvedení na světové trhy v sériové podobě se zajištěnou prodejní i servisní sítí.