Techrules Ren RS ohromí designem, technikou i jízdními výkony

 

Čínská společnost Techrules představí v Ženevě jednomístný hypersport Ren RS v podobě připravené pro výrobu. Pod liniemi od slavných italských designérů ukrývá výkon až 930 kW, za nímž stojí šest elektromotorů a turbína.

Společnost Techrules na autosalonu v Ženevě v roce 2016 představila dvojici konceptů supersportovních kupé pojmenovaných AT96 TREV a GT96 TREV. Pohonný systém obou prototypů využíval malou turbínu, sloužící k dobíjení baterie, poskytující energii jednomu elektromotoru u přední nápravy a dvojici elektromotorů u zadní nápravy.

Ženevský autosalon v roce 2017 se stal místem premiéry pro netradiční supersport Techrules Ren, který na předchozí dvojici navázal koncepcí svého pohonného systému. Za jeho vznikem však již vedle mateřské čínské společností stál i Giorgetto Giugiaro se synem Fabriziem a italská firma L.M.Gianetti, která se v posledních letech podílela například na vzniku Ferrari P4/5 Competizione nebo funkčním konceptu Bugatti Vision Gran Turismo.

Techrules míří i na letošní již 88. ročník autosalonu v Ženevě a oficiálně oznamuje, že 6. března odhalí nejnovější evoluci svého vývoje v podobě modelu Ren RS. Ten se má představit v podobě připravené pro výrobu. Zároveň ovšem materiály společnosti uvádí, že se má jednat o vůz, který bude určen pro využití na závodních okruzích, ale nebude prozatím schválen pro běžný silniční provoz.

Techrules veze supersport Ren s turbínami k jezeru Como

Nejnovější zástupce společnosti Techrules v podobě modelu Ren RS bezpochyby i přesto vyvolá dostatečný zájem ze strany cílové skupiny zákazníků a to díky svému designu i technice a jízdním výkonům. Pod dramatickými liniemi jednomístného vozu, inspirovaného leteckým průmyslem, je opět podepsán Giorgetto Giugiaro se svým synem Fabriziem.

Společnost L.M.Gianetti z Turína má stát za ideálním naladěním podvozku pro dosahování co nejlepších časů na závodních okruzích. Pohonný systém pak vychází z loňského konceptu Ren a nabídne možnost volby mezi čtyřmi a šesti elektromotory. V případě druhé varianty již nyní Techrules uvádí, že se má jednat o provedení s dvojicí elektromotorů u přední nápravy a čtyřmi elektromotory u zadní nápravy, které disponuje nejvyšším výkonem 930 kW (1264 k).

Elektrickou energii elektromotorům poskytne patenty chráněný systém, využívající baterie s kapacitou 28 kWh, dobíjené generátorem v podobě turbíny spalující naftu. Podle současných materiálů společnosti má Ren RS zvládnout akceleraci z 0 na 100 km/h za 3,0 s, dosahovat maximální rychlosti 330 km/h a s 80 litry nafty na palubě se má jeho dojezd pohybovat okolo 1170 km.

Ren RS má představovat vůz, který je připraven pro výrobu a Techrules i jeho prostřednictvím hledá partnery pro další rozvoj své koncepce pohonného systému a především vývoj dalších modelů a jejich uvedení na světové trhy v sériové podobě se zajištěnou prodejní i servisní sítí.

ZOH 2018: Kompletní přehled o zimních olympijských hrách v Koreji najdete ve speciálu isport.cz >>

Spolupracujeme s TipCars.com
Jak na nejlepší e-shop? Nechte si postavit řešení na míru a splácejte ho postupně Jak na nejlepší e-shop? Nechte si postavit řešení na míru a splácejte ho postupně

Každý, komu se daří na poli internetového prodeje, vám…

Evropská komise: Návrh italského rozpočtu závažným způsobem porušuje pravidla Evropská komise: Návrh italského rozpočtu závažným způsobem porušuje pravidla

Návrh italského rozpočtu na příští rok obzvlášť závažným…

Na jihu Ruska se zřítil výcvikový letoun L-39 české výroby Na jihu Ruska se zřítil výcvikový letoun L-39 české výroby

Na jihu Ruska se při cvičném letu zřítil letoun L-39,…

 
Zdroj: Techrules

Štítky Elektromobil Nové modely Ženeva 2018 Supersport

 







Doporučujeme
Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí? Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí?

Vysoké tresty za rychlost jako již tradičně hrozí v…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
BMW X7 oficiálně: Je tak obrovské, že bude mít na D1 problém. Váží 2,5 tuny BMW X7 oficiálně: Je tak obrovské, že bude mít na D1 problém. Váží 2,5 tuny

BMW rozšiřuje nabídku vozů o zatím největší model řady X,…

Je možné opotřebovat motor Tesly Model 3? Takto vypadá po milionu ujetých mil Je možné opotřebovat motor Tesly Model 3? Takto vypadá po milionu ujetých mil

Americká Tesla chce veřejnosti dokázat, že i pohonné…

 





 
Nahlédněte s námi do muzea Lady. Vystavuje legendární i méně známé vozy

Nahlédněte s námi do muzea Lady. Vystavuje legendární i méně známé vozy

Včera

Speciál z Rallye Paříž-Dakar, miliontý žigulík nebo malý elektromobil, to všechno najdete v muzeu ruské automobilky AvtoVAZ.




Blesk.cz

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z vajec, banánů i piva

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z…

Letošní letní a podzimní měsíce byly nádherné a plné slunce. Kvůli slunečnímu záření, chlorované vodě z bazenu a…

Google+ končí. Někdejší rival Facebooku měl tajné bezpečnostní problémy

Google+ končí. Někdejší rival Facebooku měl tajné…

Google končí se svou někdejší odpovědí na Facebook. Sociální síť Google+ se do roka odmlčí, důvody jsou přitom…

 

iSport.cz

Boss Boleslavi o odvolání Kýhose i proč by hráče poslal do továrny

Boss Boleslavi o odvolání Kýhose i proč by hráče…

Třeba se vás plachej? Ne, to nehrozí. Ačkoli jde o klub, jehož vedení bylo dlouho a přehnaně shovívavé k…

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova cesta, Dočkal je bingo

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova…

Větší disciplína, zodpovědnost v plnění úkolů, lepší klima v kabině. „Je to prudká, markantní změna,“ porovnává…

 

Reflex.cz

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na Ukrajině je ve službě už 70 let

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na…

„Zaposlouchej se do toho ticha! Nejlepší je to stejně v zimě. Žádné zvuky, je slyšet jenom stromy, moře a vítr.…

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když menšina tyranizuje většinu a říká tomu pokrok

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když…

Někdy si říkám, že politici vážně z celé duše musí nenávidět řidiče. Vždyť neustále přemýšlejí, jak jim udělat…