Dakar 2021
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Techrules veze supersport Ren s turbínami k jezeru Como

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 16. 5. 2017 • 23:23
47
2
Zobrazit náhledy (47)
Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Techrules Ren Abarth
Concorso d'Eleganza u Villa d'Este představuje jednu z nejprestižnějších přehlídek automobilové elegance na světě a čínská společnost Techrules právě zde hodlá prezentovat svůj netradiční model Ren.

Čínská společnost Techrules na loňském březnovém autosalonu v Ženevě představila dvojici konceptů supersportovních kupé pojmenovaných AT96 TREV a GT96 TREV. Pohonný systém obou prototypů využíval malou turbínu, sloužící k dobíjení baterie, poskytující energii jednomu elektromotoru u přední nápravy a dvojici elektromotorů u zadní nápravy.

Letos měl na stejném místě premiéru netradiční supersport Techrules Ren, jenž na loňskou dvojici navázal koncepcí svého pohonného systému. Za jeho vznikem již vedle mateřské čínské společností stojí i Giorgetto Giugiaro se synem Fabriziem a italská firma L.M.Gianetti, která se v posledních letech podílela například na vzniku Ferrari P4/5 Competizione nebo funkčním konceptu Bugatti Vision Gran Turismo.

Techrules Ren při své premiéře na letošním autosalonu v Ženevě rozhodně ohromil svým designem, technikou i skutečností, že nemá být pouhým výstavním exponátem, ale v příštím roce se má u L.M.Gianetti v Turíně rozběhnout výroba limitované edice 96 exemplářů tohoto vozu s roční produkcí maximálně deseti vozů.

Právě s ohledem na skutečnost, že Ren míří do malosériové výroby, hodlá jej společnost Techrules v průběhu letošního roku prezentovat na řadě prestižních akcí po celém světě. První z nich je po ženevském autosalonu tradiční Concorso d'Eleganza u Grand Hotelu Villa d'Este v italském Cernobbiu na břehu jezera Coma, které bude letos pořádáno od pátku 26. května do neděle 28. května.

William Jin, zakladatel a generální ředitel společnosti Techrules, k tomu uvedl, že po velmi vřelém přijetí modelu Ren na březnovém autosalonu v Ženevě je právě prestižní přehlídka automobilové elegance ideálním místem pro další představení vozu, jenž přitahuje pozornost svým designem i technikou.

Techrules Ren se pyšní dynamickými liniemi a netradičním přístupem do třímístného kokpitu, v němž sedí řidič uprostřed. Nad hlavami posádky se totiž klenou podobné překryty jako u akrobatických letadel. Navíc je horní část překrytu kabiny výměna a Ren se díky tomu může proměnit ve dvoumístný nebo jednomístný stroj.

Pohonný systém využívá akumulátory s kapacitou 14, 25 nebo 32 kWh, které mohou mít díky rychlému způsobu dobíjení zpět 80 % své kapacity za 15 minut. Potřebnou energii akumulátorů může vedle nabíječky poskytnout i jedna nebo dvě turbíny spalující naftu nebo i jiné palivo a poskytující 30 nebo 80 kW. Díky turbínám může být dojezd vozu s palivovou nádrží o objemu 80 litrů až 2000 km, zatímco v čistě elektrickém režimu se pohybuje okolo 200 km.

Podobně jako v případě baterií a turbín i v případě elektromotorů nabídne Techrules Ren možnost výběru. K dispozici budou dva, čtyři nebo až šest elektromotorů. V prvním případě má vůz disponovat výkonem 320 kW (435 k) a točivým momentem 780 N.m. Ve druhém pak nabídne 640 kW (870 k) a 1560 N.m.

Nejvýkonnější provedení má disponovat výkonem 960 kW (1305 k) a točivým momentem 2340 N.m. Tyto hodnoty mají umožnit akceleraci z 0 na 100 km/h za 2,5 s, zatímco maximální rychlost je omezena na více než dostatečných 320 km/h.

Související články

Témata
Avatar - fostek
16. 5. 2017 17:51
Re: Po vybití bateriek
No ale tyhle auta nejsou asi na dlouhý štreky, že ne...
Jinak, já elektroauta nerad (zatím) ale když ti dojde benzín nebo nafta u normálního auta, disponuješ ďábelským výkonem 0kW..... :-)
16. 5. 2017 13:51
Po vybití bateriek
Bude auto disponovať diabolským výkonom 30kW :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku