Test Auto.cz

BMW M2 – Vánoce jsou tady!

19.9. 2016
Verdikt
 

Po prvních jízdních dojmech s BMW M2 jsem byl trochu v rozpacích. Klasický test však přinesl Vánoce!

Samotné auto za to nemohlo, že jsem na konci června odjel z Maďarska mírně rozpačitý. Na první svezení s M2 jsem se těšil jak malý, jezdit jsme měli na Hungaroringu. Samotná akce se ale moc nepovedla, s novou M2 jsme se moc nesvezli…

V podzemních garážích v pražských Stodůlkách si však přebírám klíče od bílého BMW a čeká mě několik klasických testovacích dnů. Z auta plánuju vystoupit jen v nejnutnějších případech, přece jenom, v práci bych se asi ukázat měl. Teď už ale sedím za volantem jedné z nejočekávanějších „řidičských“ novinek letošního roku a na každý kilometr se znovu těším jako ten malý kluk.

M drama tak akorát

První dojem zvládá nová M2 naprosto geniálně. Už v Maďarsku jsme z nejmenšího „emka“ nemohl spustit oči, nadšení samozřejmě pokračovalo i u nás. V bílé barvě je možná tohle BMW trochu nenápadnější, hlavně rozšířené zadní blatníky a tak akorát dramatický přední nárazník však dostatečně výrazně dávají najevo, o co tu běží. M2 vyloženě nekřičí, ale akorátně důrazně naznačuje, že tady se budou dít věci.

Uvnitř čeká interiér přesně takový, jak to mám u BMW rád. Na dnešní dobu vlastně docela jednoduchý, obrazovka infotainmentu ze středního panelu pochopitelně trčí, ale interiéru nedominuje. Zkrátka je tady, když bude k něčemu potřeba. Ventilace a rádio se ovládají klasicky tlačítky, jednoduché, přehledné, perfektní. A je tam dokonce i zdířka na CD!

obrázek [600 x 404]  

Naprosto spokojený jsem byl s předními sedačkami a posazem celkově. Podobně jako vnější design jsou i sedačky tak akorát – pořád komfortní, s rozumným bočním vedením. Ne, v normálním autě opravdu nepotřebujete skořepiny od Recara. Sice skvěle vypadají a v testech se pak rozplýváme nad tím, jak skvěle drží tělo… To však zvládnou i tyhle ještě celkem obyčejné „emkové“ sedačky a navíc se v nich dá sedět. Vzadu se v M2 ovšem sedět už moc nedá. Místa vypadají už od pohledu provizorně a o nouzovky opravdu jde. Spíš si dozadu odložit nějakou tu tašku…

1/3 Pokračovat ve čtení

Spolupracujeme s TipCars.com

BMW M2

Cena v základní výbavě: 1 567 800 Kč Cena v testované výbavě: 1 827 358 Kč

Základní výbava:Litá devatenáctipalcová kola, alarm, zadní parkovací senzory, dešťový senzor, adaptivní xenonové světlomety, tempomat, navigace.

Výbava testovaného vozu:Dvouspojková převodovka (+104.130 Kč), bezklíčkový vstup (+7748 Kč), zadní kamera (+10.686 Kč), tónovaná okna (+9334 Kč), samozatmívací zrcátka (+8554 Kč), elektricky nastavitelná sedačka řidiče (+25.376 Kč), nastavitelné přední sedáky (+7488 Kč), přední vyhřívané sedačky (+8814 Kč), automatická klimatizace (+14.690 Kč), jízdní asistenty (+13.884 Kč), prémiové audio (+21.086 Kč), omezovač rychlosti (+8554 Kč), BMW ConnectedDrive Plus (+19.214 Kč),

Štítky BMW Testy Sportovní

Technické údaje
Motor BMW M2
Typ motoru: přeplňovaný zážehový
Válce / ventily: 6 / 4
Zdvihový objem (ccm): 2979
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 272 / 6500
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 465 / 1400 - 5560
Provozní vlastnosti
Maximální rychlost (km/h): 250
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 4.3
Spotřeba město/mimo/kombi (l/100 km): 10.5 / 6.7 / 8.5
Emise CO2:199
Rozměry a hmotnosti
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 390 / -
Objem nádrže (l):52
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 1595 / 490
Rozměr pneu:245/35 R19, 265/35 R19
rozměry vozu
Rozměry dle nákresu - vnější rozměry
a) délka (mm): 4468
b) šířka (mm): 1854
c) výška (mm): 1414
d) rozvor (mm): 2693
e) rozchod vpředu (mm): 1579
f) rozchod vzadu (mm): 1601
 

Přidat názorDiskuse: BMW M2 – Vánoce jsou tady!







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před…

Hennessey Venom F5 má premiéru 1. listopadu. Pokoří Chiron? Hennessey Venom F5 má premiéru 1. listopadu. Pokoří Chiron?

Čekání je skoro u konce. Vážný soupeř pro superauto…

 



BMW iM2: Bude i M2 elektrická? BMW iM2: Bude i M2 elektrická?

Nezávislí designéři netvoří jen vize budoucích modelů v…

BMW M2 (2018): Podoba faceliftu unikla přes oficiální stránku BMW M2 (2018): Podoba faceliftu unikla přes oficiální stránku

Belgické zastoupení BMW poněkud nešťastně vyzradilo…

 



 
Tajemství názvů aut: Jak výrobci hledají jména svých modelů?

Tajemství názvů aut: Jak výrobci hledají jména svých modelů?

Dnes 18:50

S rostoucí nabídkou je pro výrobce stále těžší vymýšlet názvy svých aut. Z toho důvodu najímají různé specialisty nebo zakládají speciální oddělení zaměřená na tuto problematiku.




Blesk.cz

Sexy doktor (28) cestuje po světě a zážitky z cest sdílí na internetu: Své vypracované tělo ukázal i v Praze

Sexy doktor (28) cestuje po světě a zážitky z cest…

Matt Olesiak (28) je nejen úspěšný doktor, ale také miláček internetu. Matt, který pochází z Varšavy, ale…

Jermanová „zařízla“ koalici: Středočeské ANO vypovědělo smlouvu Starostům a ODS

Jermanová „zařízla“ koalici: Středočeské ANO…

Hnutí ANO vypovědělo ve Středočeském kraji koaliční smlouvu svým partnerům. Pakt ANO, STAN, ODS a Nezávislých…

 

iSport.cz

Brankář Koubek vychytal v Rennes první nulu. Učím se tu bránit, říká

Brankář Koubek vychytal v Rennes první nulu. Učím se…

Po turbulentním začátku to vypadá, že sezona Tomáše Koubka se začíná v dobrém slova smyslu ustalovat.…

Ztráta pro Spartu! Kadlec má trhlinu ve svalu, bude chybět několik týdnů

Ztráta pro Spartu! Kadlec má trhlinu ve svalu, bude…

Fotbalisté Sparty se budou muset v nejbližších zápasech obejít bez útočníka Václava Kadlece, který si v úvodu…

 

Reflex.cz

A čí je teda ta ODS? Fialova, nebo Klausova?

A čí je teda ta ODS? Fialova, nebo Klausova?

Začíná to vypadat, že sestavování nové vládní koalice není tentokrát až tak důležité jako po jiných volbách.…

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí, ale často volí zcela iracionálně. Smiřme se s tím

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí,…

Řečeno s klasikem – Volby dopadly tak, jak dopadly, jelikož lidé volili tak, jak volili. Ano, autorem…