Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen ukázal extrémní tříválec 1.0 TSI: 200 kW a 270 N.m

Ondřej Chamilla
Diskuze (407)
Na akci Vienna Motor Symposium představil Volkswagen nejen šestilitrový dvanáctiválec, ale rovněž litrový tříválec TSI s elektrickým přeplňováním, který dává 272 koní na litr objemu.

Základem pro novou extrémní jednotku je přeplňovaný litrový tříválec TSI, který se dodává do Volkswagenu Polo, Audi A1 a brzy i do Seatu Ibiza či Volkswagenu Caddy. V tomto případě však Volkswagen říká, že použil geny závodního vozu Polo WRC a stvořil na daný objem extrémní agregát s výkonem 200 kW a točivým momentem 270 N.m.

K tomu dopomohlo kromě standardního turbodmychadla i elektrické přeplňování, které se chystá do sériové výroby. „Je to krásný příklad toho, kolik potenciálu v sobě spalovací motory ještě mají,“ vyjádřil se k této jednotce Dr. Heinz-Jakob Neußer, člen představenstva Volkswagenu se zodpovědností za vývoj motorů. Jednotka v této podobě do sériové výroby zatím nemíří, ukazuje ale budoucí možnosti.

Ondřej Chamilla
Diskuze (407)
Avatar - Ada je zase tady
17. 5. 2015 09:17
Re: Každému je jasné kam to spěje
Přesně! Pokud osobní auto (karoserie, motor, převodovka) nevydrží alespoň 500 tis km ujetých během 15-ti let, měla by se za něj už při koupi zaplatit dodatečná ekologická daň!
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2015 15:27
Re: Každému je jasné kam to spěje
Úplně stejně? To fakt ne! Myslím že přenos v čase třeba jen na tejden by hodně lidi natrvalo vyléčil >:-[]
16. 5. 2015 15:01
Re: Každému je jasné kam to spěje
To není idealizování. Já vůbec noutoužím po favoritu, ale po tom aby výroba motoru potažmo auta nebyla politická záležitost, ale záležitost inženýrů. Dneska se lže úplně stejně jak za komunistů, akorát jiným směrem. Už nepějem ódy na SSSR ale na USA.Ale lži zůstaly s tím, že zatím máme svobodu větší to jo.

Když by chtěl někdo vyrábět ekologicky a ekonomicky proč by dělal už jenom třeba ty blbé olejové filtry i ve stejném typu motoru každý jiný. Proč by se jich nemohlo vyrábět třeba jen 30 typů napříč všema automobilkama...

Proč dnes jsou rádoby ekologické svítidla ? Proč nejdou jednoduše vyrábět žárovky, no asi proto, že žárovku vyrobí dnes každý na kolení ale ekologickou jen pár firem...
Ta neekologická energie z wolframové žárovky se snad někam ztrácí , že by do černé díry nebo se mění v teplo ?

Takže pokrok určitě, ale né politický nýbřž inženýrský.
16. 5. 2015 13:32
Re: přifouknutá kvíčala s životností do 100.000 km ??
jj
SOUDRUZI, ANEB PROČ TO DĚLAT DOBŘE KDYŽ TO JDE ŠPATNĚ [odkaz] ;-)
PS: kontrolní otázka soudruzi, jakou asi tak má životnost přifouklý motór TSI vzor 2015? Tak já vám to povím, tatatatataaaaakovouhle! [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
A SRRRR UŽ NA TY DEBILNÍ MOTÓÓÓRY SOUDRUZI, POJĎTE KUPŘEDU [odkaz] [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2015 17:45
Re: Gilgítovy výblitky
Vypadá to nadějně >:-[]

Za tvoje vytrhávání z kontextu a překrucování by se nestyděl ani zkušenej STBák :yes: :-)

Řekni proč mě tvrdošijně vod rána do večera den co den oslovuješ jako ženskou a šup už tam budeš. Přesně jak sem slíbil. Tak ukaž se hrdino ;-)