Volvo V60 Cross Country: Pohon všech kol a výkon až 250 koní
Modely Cross Country mají u Volva dlouhou tradici a jejich specifický půvab vynikl zejména v kombinaci s "off-roadovými" bodykity a hranatými karoseriemi starších V70. Nyní se kombi švédské značky zakulatila a terénní prvky se omezily na minimum, původní zaměření vozů však zůstává - dostat se s běžným kombíkem i mimo zpevněné cesty.
Přesně v tomto duchu se ponese i nové V60 Cross Country. Od běžných V60 sice nejspíš nebude problém ho poznat - přece jen dostalo specifický přední nárazník, decentní plastové lemy blatníků a prahové nástavce, možná by si ale zasloužilo výraznější identitu, zvlášť když je jeho světlost o 65 mm vyšší, než v případě běžných verzí a zvýšený, na pohled běžný kombík působí možná trošku podivně.
Nárůst světlé výšky je částečně zásluhou vyššího profilu 18" a 19" kol, dílem pak změnami na podvozku. Volvo každopádně slibuje dobré výkony v obou světech, tedy na silnici i mimo ni, umocněné lepším jízdním i akustickým komfortem balónovějších pneumatik. Bude možné zvolit mezi pohonem pouze přední nápravy nebo všech kol, čtyřkolku bude v naší části světa pohánět výhradně pětiválcový naftový motor D4 se 133 kW a 420 N.m, v Americe pak pro změnu s 250koňovým benzinovým pětiválcem. Nové zážehové a vznětové motory Drive-E budou určeny pouze pro předokolky a v nabídce se v Evropě objeví zkraje roku 2015.