Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Známe ceny faceliftované Škody Octavia. Pod čtyři sta ji nekoupíte!

Martin Machala
Diskuze (116)
S modernizací nám Škoda Octavia podražila, z Mladé Boleslavi ale hlásí navýšení základní výbavy. A z nabídky vypadla dvanáctistovka TSI.

Tak tedy za kolik? Faceliftovanou Škodu Octavia koupíte nejlevněji za 407.900 Kč (za kombík se připlácí třicet tisíc), což představuje dost výrazné navýšení. Předchozí provedení se přece prodávalo od 354.900 Kč… Ovšem s dvanáctistovkou TSI o výkonu 63 kW, verzi Active navíc chyběla třeba klimatizace. Za 407.900 Kč klimatizaci už dostanete, výkon se díky přeplňovanému tříválci zvýšil na 85 kW. V základu dále nechybí třeba LED zadní svítilny, denní svícení nebo dálkový centrál (ani ten jsme u minulé Octavie Active nenašli). K dispozici je rovněž paket Active Plus, který za 10.000 Kč výbavu rozšíří o malý kožený paket, mlhovky a palubní počítač.

Dalším stupněm je Ambition, se zmíněným tříválcem nejméně za 463.900 Kč. Připlácet nemusíte za kompletně elektrická okna, kožený paket, šestnáctipalcová litá kola, LED denní svícení, deštník pod sedačkou spolujezdce, zadní loketní opěrku nebo podélné střešní nosiče. Škodovka mluví o celkovém nárůstu výbavy verze Ambition o prvky v hodnotě 42.200 Kč. Ani zde pak nechybí paket Plus, za 14.000 Kč se můžete těšit na tempomat, vyhřívání předních sedaček, bluetooth nebo displej MaxiDOT.

Ze stupně Ambition vychází také akční verze Fresh. Ten za 436.900 Kč zahrnuje ještě také tempomat, vyhřívané přední sedačky, zadní parkovací senzory, displej MaxiDOT, komfortní telefonování, multifunkční volant nebo plnohodnotnou rezervu.

Škoda Octavia – ceny zážehových motorů na českém trhu
Motor1.0 TSI1.4 TSI1.8 TSI
Válce/ventily3/44/44/4
Největší výkon [kW]85110132
Převodovka6M (DSG)*6M (DSG)*6M (DSG)*
Komb. spotřeba [l/100 km]4,85,26,1
Cena Active [Kč]407.900444.900-
Cena Ambition [Kč]463.900-539.900
Cena Fresh [Kč]436.900473.900-
Cena Style [Kč]513.900-589.900
Cena L&K--677.900
* příplatek za převodovku DSG činí 50.000 Kč

A pak tu máme ještě specifikaci Style, ta je dostupná od 513.900 Kč a obsahuje třeba Full LED světlomety, dešťový a světelný senzor, chromový paket nebo černou leštěnou masku chladiče. Znovu si lze přikoupit paket Plus – za 14.000 Kč si polepšíte o elektricky sklopná zrcátka, asistent rozjezdu do kopce, barevný MaxiDOT displej, sedmnáctipalcová litá kola nebo přední i zadní senzory.

A jako poslední, nejluxusnější stupeň, na nás čeká Octavia L&K, minimálně za 679.900 Kč, ale s výchozí motorizací v podobě osmnáctistovky TSI. Ve standardu najdeme navigaci, sledování mrtvého úhlu, indukční dobíjení mobilu, WiFi hotspot, hlasové ovládání nebo vyhřívaný volant.

Kromě jednotek 1.0 TSI a 1.8 TSI najdeme v modernizované octavii z benzinových motorů už jen čtrnáctistovku TSI s výkonem 110 kW, všechny zážehové agregáty je možno zkombinovat s převodovkou DSG, osmnáctistovka je pak k dispozici i ve čtyřkolce.

Škoda Octavia – ceny vznětových motorů na českém trhu
Motor1.6 TDI2.0 TDI2.0 TDI 4x4 DSG
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW]85110135
Převodovka5M (DSG)*6M (DSG)*DSG
Komb. spotřeba [l/100 km]4,14,34,9
Cena Active [Kč]471.900--
Cena Ambition [Kč]527.900577.900684.900
Cena Fresh [Kč]500.900--
Cena Style [Kč]577.900627.900734.900
Cena L&K-717.900824.900
* příplatek za převodovku DSG činí 50.000 Kč

Nafta startuje na šestnáctistovce TDI s výkonem 85 kW (možno koupit i DSG), dvoulitr TDI o výkonu 110 kW se s dvojspojkou prodává jen jako předokolka, verze 4x4 má vždy manuál. Automat a pohon na všechna čtyři je pak výhradní záležitostí nejsilnějšího vznětového dvoulitru se 135 kW. Nezapomnělo se ani na plynovou octavii G-TEC se čtrnáctistovkou o výkonu 81 kW. I zde si můžete dopřát automat.

Modernizovanou Škodu Octavia již lze objednávat, první vozy se k zákazníkům dostanou v lednu.

Martin Machala
Diskuze (116)
Avatar - wakantanka
2. 12. 2016 13:49
Re: Ať se dívám
Nepríde, ale zase medzi Oct. I a Oct II. istá kontinuita bola zachovaná, nazdávam sa, že ak Kabaň ostane v Škode naďalej tak zrejme sa tento cieľ sleduje týmto FL.
2. 12. 2016 10:49
Re: ????
Bud rad, ze jazdis "kratke" trasy. Bezna trasa na sluzobku ma 650km, pridem a caka ma par hodin meetingov. V takom pripade by si rozdiely medzi sedadlami vnimal inak ;-)
Golf ma celkom dobre ErgoActive sedadla, ale v Oktavii su fajn snad len tie v RS za priplatok ;-\

Uznavam, ale ze som dost vysoky (190+) a sedadlovy fetisista, takze vy zakladne sedadla nevyhovuju snad nikde.
1. 12. 2016 21:19
Re: ????
To je zvláštní, dneska mám za sebou cca 400km na standardních sedadlech v OIII a záda mě nebolí ;-) Jinak v ní mám najeto za 1 a 1/4 roku cca 50tis km a zatím mě z ní nikdy záda neboleli a to ani pri 300km v kuse ... tak ti nevim >:D
Avatar - Blue Sun
1. 12. 2016 20:51
Re: ????
Docela jsi překvapil, čekal jsem, že argument "na ni nemají" vytáhneš dřív. Ale dočkal jsem se, nezklamal jsi.
A závidět někomu auto, ze kterého mě po 150 km bolí záda? Ne, je mi líto, hloupý fakt nejsem. Možná mladý a na poměry místních pilotů chudý, ale hloupý opravdu ne.
1. 12. 2016 15:07
Re: Ať se dívám
Máš v koncernové nabídce málo 5-místných aut do 450 tis? Vnímaní pohodlí necháme stranou, bezproblémový motor dnes už neseženeš nikde. A jsem zpátky z riťkáloviec u velice široké nabídky koncernu.

Mimochodem, výběrem některých kritérii tak, aby jim někdo nevyhověl, nabídku koncernu nezúžíš. Pouze ho celý vyřadíš ze svého hledáčku, to je celé.