Aston Martin DBX zaujme hlavně movité ženy, říká Andy Palmer
Typický zákazník značky Aston Martin je dobře vypadající muž v kvalitním obleku, s luxusními hodinkami na levém zápěstí a výrazem, který zosobňuje všeobecný nadhled. Plánovaný vstup značky do segmentu SUV prostřednictvím modelu DBX však přinese zcela novou cílovou skupinu zákazníků.
Vůbec první SUV automobilky Aston Martin by se mělo v produkční podobě objevit někdy v roce 2019, a přestože se prozatím oficiálně neví, kde se bude vyrábět (pravděpodobně to bude v Americe), hlavní cílová skupina je už nyní jasně daná. Podle Andyho Palmera, generálního ředitele Aston Martinu, to budou hlavně zámožné ženy, které zaujme pocit bezpeční, velký vnitřní prostor a flexibilita kvůli převozu dětí.
V dnešní době už nikoho nepřekvapí, že SUV od Aston Martinu ponese hlavní designové prvky konceptu DBX a stejně by na tom mohla být i technika. Hovořilo se hlavně o elektrickém pohonu a systému 4x4 bez mechanické vazby mezi koly přední a zadní nápravy. S konceptem jsme se již setkali na letošním ženevském autosalonu a podělili se také o první statické dojmy.