Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi chce dál šetřit. Zruší deset procent manažerských pozic

ČTK ČTK 21. 2. 2019
187
15
Zobrazit náhledy (187)
Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro o_109 Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro Audi e-tron quattro
Německý výrobce luxusních automobilů Audi zruší deset procent manažerských pozic, aby snížil náklady. O plánu šéfa automobilky Brama Schota informoval na svém webu deník Handelsblatt.

"Jedno je jasné, naše náklady jsou moc vysoké," řekl listu Schot. "Máme dnes ve firmě moc vedoucích pracovníků," dodal.

Ve snaze zlepšit hospodaření přichází nový předseda představenstva s drastickým úsporným programem, píše deník. Schot v čele představenstva Audi v prosinci oficiálně nahradil Ruperta Stadlera a nyní zopakoval, že firma chce do roku 2022 ušetřit 15 miliard eur (téměř 385 miliard Kč).

Už v prosinci automobilka sdělila, že do roku 2023 investuje 14 miliard eur do elektromobility, digitalizace a autonomního řízení. Hrozí totiž, že by mohla v rámci koncernu Volkswagen přijít o pozici vývojového centra.

Volkswagen již dříve oznámil, že chce vyvíjet elektrododávky, pick-upy a později i samořízené vozy a osobní elektroauta společně s Fordem a dalšími konkurenty.

Související články

Diskuse: Přidat názor

Avatar - BassHunter
manazerske pozice
BassHunter
| 23. 2. 2019
Takhle by se mělo šetřit ve všech firmách a institucích!
Avatar - Hammunasakra
A
Hammunasakra
| 22. 2. 2019
Záleží co myslíš tim slovem kvalita = kvalita interiéru je dál výborná

Ale neni náhoda že přestali používat heslo "Vorsprung durch Technik" + povyhazovali během pár let 5 nebo kolik ředitelů technickýho vývoje

A tahle čistka odrážející měsíce trvající propad v prodejích = je taky docela výrazný gesto

Podle plánů teď měli bejt technikou i prodejeme před MB a BMW = jak to je v reálu víš sám. Mě sou vuřt ty prodeje = to jak moc proti nim najednou za poslední dobu má MB a BMW ten "Vorsprung durch Technik" = to je ale zajímavý
Avatar - Hammunasakra
10%
Hammunasakra
| 22. 2. 2019
On ale bohužel částečně vládne už od ledna 2014 = a od tý doby taky masově přijímá úředníky

Když zmiňuješ těch 450 000 státních zaměstnanců = tohle je z doby kdy jich bylo o desítky tisíc míň [odkaz]
10%
Freddka
| 22. 2. 2019
Tak se na to muzeme za rok 2018 podivat, to je prvni rok co Babis vlandul.

Zde je ofiko zprava MVCR (strana 44) [odkaz]

Celkem narust za rok 2018 je +8503 zamestnancu.
Jen pro predstavu to zacalo prudce rust za Sobotky a za Babise to roste jeste vic. V roce 2017 to bylo +7637

Celkove nyni mame cca 450 tisic statnich zamestnancu.
Je prece uplny nesmysl, ze by jich 45 tisic vyhodil. Zvlast, kdyz udelal presny opak a 8500 jich nabral za jediny rok. A k tomu jim pridal.

Pokud to bude pokracovat stejnym tempem, zvladne za 4 roky +34000 zamestnancu, tedy NARUST o cca 7-8% za jedno volebni obdobi. To tu jeste nebylo.
Avatar - Hammunasakra
10%
Hammunasakra
| 22. 2. 2019
Jj se slovenskym oligarchou je sranda [odkaz] :yes: :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku