Auto7 10/2005
Obsah
Přímo na věc...
PREMIÉRA 6
Nový Volkswagen Polo by se měl veřejnosti představit až na dubnovém lipském autosalonu, ale nám se podařilo získat fotografie nezamaskovaného auta už nyní. Naši špioni ho zachytili při natáčení reklamy v Americe. Máme pro vás tedy naprosto exkluzivní fotky i informace.
novinky 8
Hlavní událostí uplynulého motoristického tý-dne byl jednoznačně ženevský autosalon. Na deseti stranách vám přinášíme naprosto vyčerpávající přehled všeho zajímavého, co bylo na výstavišti k vidění. Představíme vám všechny novinky od Alfy Romeo až po Volvo. Letošní ročník byl dvakrát jubilejní (100. let od vzniku,
75. ročník), a tak se vystavovatelé předháněli ve světových premiérách.
tajné projekty 22
Na mrazivém severu jsme přistihli při testování malý Smart Fortwo Coupé, jehož řidič nás častoval nepříliš lichotivými gesty. Odhalili jsme rovněž další evoluci sportovní Toyoty Corolla T-Sport.
jízda 24
Jako jedni z prvních novinářů jsme měli možnost usednout za volant nového Opelu Astra GTC. V široké nabídce motorů zaujímá specifické místo nabroušená verze s dvoulitrovým benzinovým turbem o výkonu 200 koní.
test 26
Připadá vám předchozích dvě stě koní Opelu Astra GTC málo? Pak pro vás máme řešení – na zasněženém okruhu jsme prověřovali kvality téměř rallyeového Mitsubishi Lancer EVO VIII. Je to sice nářadí pro zkušené řidiče, užijete si s ním ale neuvěřitelně mnoho zábavy.
srovnávací test 42
Dvě poslední novinky v nižší střední třídě v nelítostném souboji. Postavili jsme proti sobě Citroęn C4 a Ford Focus, pod jejichž kapotami byly silnější verze turbodieselů 1,6 litru. Kdo má v jaké oblasti navrch?
...a vše kolem
patina 18
Rubriku Patina jsme tentokrát věnovali probíhajícímu ženevskému autosalonu. Dobrat se historických podkladů a fotografií mapujících jeho stoletou historii nebylo vůbec snadné, nakonec jsme toho ale shromáždili tolik, že jsme se rozhodli pro mimořádný rozsah čtyř stran.
prodejní akce 29
Také březen je od počátku bohatý na atraktivní slevové akce. V naší pravidelné rubrice všechny monitorujeme a přehlednou formou vás o nich informujeme.
bazar 36
Italské ojeté automobily se moc velké přízni netěší. Platí to i pro sourozeneckou dvojici Fiat Bravo/Brava, které ve své době patřily k velmi oblíbeným modelům?
tuning 37
Vyladěný Hummer H2? Co je to za nesmysl? Německý úpravce geigercars.de si vzal do parády toto třítunové monstrum a trochu mu zlepšil jízdní dynamiku. Těšíte se na první tuning nového BMW řady 3? Mattig už představil studii.
seriál 38
Pokračuje náš seriál představující všechny používané formy alternativních paliv. Víte, že první elektromobil byl na světě před více než 100 roky a že přes hranici 100 km/h se dostal jako první právě elektromobil?
Co je to? 40
Pokračujeme v našem technickém seriálu. Minule jsme psali o nových trendech v oblasti motorů a převodovek, tentokrát jsme nahlédli do budoucnosti podvozků.
reportáž 45
Tradiční nafouknutý panáček Michelin může být oprávněně i nafoukaný. Ve Francii jsme navštívili řadu provozů proslulého pneumatikářského koncernu.
Italské ojeté automobily se moc velké přízni netěší. Platí to i pro sourozeneckou dvojici Fiat Bravo/Brava, které ve své době patřily k velmi oblíbeným modelům?
tuning 37
Vyladěný Hummer H2? Co je to za nesmysl? Německý úpravce geigercars.de si vzal do parády toto třítunové monstrum a trochu mu zlepšil jízdní dynamiku. Těšíte se na první tuning nového BMW řady 3? Mattig už představil studii.
seriál 38
Pokračuje náš seriál představující všechny používané formy alternativních paliv. Víte, že první elektromobil byl na světě před více než 100 roky a že přes hranici 100 km/h se dostal jako první právě elektromobil?
Co je to? 40
Pokračujeme v našem technickém seriálu. Minule jsme psali o nových trendech v oblasti motorů a převodovek, tentokrát jsme nahlédli do budoucnosti podvozků.
reportáž 45
Tradiční nafouknutý panáček Michelin může být oprávněně i nafoukaný. Ve Francii jsme navštívili řadu provozů proslulého pneumatikářského koncernu.