Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Baojun: Nová značka GM pro Čínu

Dariusz Szynder Dariusz Szynder 21. 7. 2010
Joint venture SAIC-GM-Wuling (SGMW) oznámilo vznik nové značky Baojun, pod kterou budou v Číně vznikat levné osobní vozy určené pro čínský trh.

Značka Baojun, čínsky „ceněný kůň“, vzniká s cílem vyrábět cenově dostupné osobní vozy pro širokou čínskou veřejnost. Distribuce a prodej nových vozů se bude opírat o stávající síť SGMW. Cena nového automobilu by se v přepočtu měla pohybovat kolem 150 tisíc korun.

Vozidlo bylo vyvinuto ve spolupráci koncernu GM a vývojového centra firmy SAIC. Filozofií konsorcia je stavět v čínských podmínkách spolehlivé automobily světové kvality za nízkou pořizovací cenu.

Join venture firem GM China, Shanghai Automotive Industry Corporation Group a Wuling Motors vzniklo v roce 2002 s cílem vyrábět malé užitkové vozy.

V roce 2009 se SGMW s výsledkem 1.061.213 prodaných vozidel stalo prvním čínským výrobcem, který dokázal v jednom roce prodat více než milion automobilů.

Témata

Diskuse: Přidat názor