Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW: Do roku 2021 zhruba 30 novinek

Michal Fokt
Diskuze (28)
Produktový plán mnichovské značky počítá v následujících čtyřech letech s přibližně 30 novými nebo inovovanými modely

Německý auto Motor und Sport zjistil, že automobilka BMW představí do roku 2021 poměrně slušnou řádku novinek. Řada z nich budou pochopitelně "Life Cycle Impulse", tedy facelifty pro druhou polovinu životního cyklu, ale nebudou samozřejmě chybět ani kompletně nové generace. Pěkně "veselo" přitom v Mnichově začne být už letos a pokračovat to má i v roce následujícím. A to je pravděpodobné, že

První přijde v březnu na ženevském autosalonu na řadu pětkové kombi. Následovat by měl model řady 6 GT, jenž nahradí pětkové gétéčko. Očekává se snížení váhy o 100 kg a škála motorů od čtyř- až po osmiválce s výkony od 140 do 340 koní. Další na řadě bude BMW X2, stylovější alternativa modelu X1 a očekávat máme ještě novou generaci SUV modelu X3 na nové platformě CLAR a úplně nové řady X7.

Ještě letos se dočkáme také sportovní M5 s výkonem 600 koní a v rámci faceliftu modelu M2 bude představena ještě ostřejší verze M2 GTS. Sportovní novinky letos završí netrpělivě očekávaný sportovní roadster Z5, vyvinutý společně s Toyotou Supra. V následujícím přehledu najdete přibližný kalendář představení všech doposud známých mnichovských novinek.

ModelPředstavení
BMW 5Únor 2017
BMW 5 TouringLéto 2017
BMW i3Léto 2017
BMW 5 M PerformanceLéto 2017
BMW 6 FaceliftJaro 2017
BMW 4 FaceliftBřezen 2017
BMW 2 CoupéČervenec 2017
BMW 2 ConvertibleČervenec 2017
BMW 6 GT2017
BMW X2Konec 2017
BMW X3Konec 2017
BMW X72017
BMW M52017
BMW M2 GTS2017
BMW M2 Facelift2017
BMW Z52017
BMW X3 MPočátek 2018
BMW i8 Spyder2018
BMW X1 L2018
BMW M4 GT42018
BMW X42018
BMW 8 CoupéKonec 2018
BMW 32018
BMW X52018
BMW 12019
BMW iNext2019
BMW 8 Series ConvertibleKonec 2019
BMW i52021

Michal Fokt
Diskuze (28)
Avatar - Hammunasakra
16. 2. 2017 08:54
Re: X7
Všude píšou jen 2017/18
Avatar - Hammunasakra
16. 2. 2017 08:53
Re: kvalita
Máš pravdu má to ale ale. Litrovej výkon v kombinaci se spolehlivostí se za desítky let šel nahoru

Prostě na to co dneska bez problémů a bez nějaký extrémní poruchovosti dává R4 AMG 45 byl dřív potřeba šestiválec a eště dřív V8 = no a dneska ten čtyřválec fakt stačí

A eště dřív V12 [odkaz] :-)
16. 2. 2017 08:39
Re: kvalita
Ano. Taková R8 nebo SQ7, typický Volkswagen. Je to vůbec možné??? >:D
15. 2. 2017 23:21
Re: kvalita
Už v minulém století, konkrétně v roce 1991, když jsem řešil výkon dvoulitrové Sierry Cosworth, mi řekli, kolik tam chceš koní? Od základních 200 až do 500 bez nějakých velkých dramat.
Vždy je to ale něco za něco.

Nést jako výrobce záruky u dvoulitru se 600 koni bych asi moc nechtěl. Spoléhají pouze na to, že málo kdo bude využívat výkonový potenciál takového agregátu a většinou bude auto jezdit na "půl plynu" ať už z důvodu hustoty provozu nebo jakéhokoliv jiného. Pokud poměrně dost drahou techniku bude nějaký psychopat pořádně prohánět, asi přijdou problémy už i v záruční době. Je otázka, jestli třeba jen z důvodu image značky nestojí za to, takové ojedinělé blázny, kteří dokážou motor odprásknout a při tom se nezabít, řešit potají v záruce. ;-)

Je to velmi jednoduché. Výkon spalovacího pístového motoru určují jen tři veličiny: zdvihový objem, střední efektivní tlak a otáčky.
Avatar - Hammunasakra
15. 2. 2017 21:27
Re: kvalita
Mluví o kvalitě = a ta v poslední dekádě šla u BMW Audi fakt dolu = u motorů hodně dolů :-|

Tenhle 4válec nehaň [odkaz] a smiř se že výkony který za tvýho mládí byl potřeba V8 dneska dá R4 = když je od AMG ;-)