Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Can-Am Maverick X RS Turbo a Max X RX Turbo podle Kena Blocka

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)
V ještě atraktivnější stroje proměnil Ken Block a jeho Hoonigan Racing dvojici side-by-side čtyřkolek z produkce kanadského koncernu BRP.

Ken Block se v prosinci loňského roku stal ambasadorem značky Can-Am, patřící pod křídla koncernu Bombardier Recreational Products a nyní se představuje jeden z prvních výsledků této spolupráce, jímž jsou Can-Am Maverick X RS Turbo a Max X RX Turbo podle představ populárního závodníka a jeho týmu.

První z dvojice je dvoumístný Can-Am Maverick X RS Turbo, který je již ve své sériové podobě dostatečně atraktivním a zábavným zástupcem své kategorie.

Standardem pro tento stroj je přeplňovaný dvouválec Rotax, poskytující z objemu 936 cm3 výkon 96 kW (131 k), který prostřednictvím CVT převodovky míří na zadní nebo všechna čtyři kola vozítka s rozvorem náprav 2235 mm a celkovou délkou 3025 mm, jehož suchá hmotnost je 634,6 kg.

Ken Block si tuto dvoumístnou hračku upravil k obrazu svému a výsledek je side-by-side v nezaměnitelných barvách Hoonigan Racing s ochranným rámem na přídí, přídavnými světly, dveřmi a spoilerem na zádi. Pozornost si pak zaslouží i zakázková sedadla Bear, sportovní volant a beadlock kola fifteen52 Turbomac HD.

Čtyřmístní Can-Am Maverick Max X RX Turbo je vybaven stejným motorem jako jeho menší příbuzný, ale jeho rozvor je natažen na 2985 mm a celková délka na 3767 mm, zatímco hmotnost vzrostla na 748 kg.

V případě tohoto stroje došlo na podobné úpravy jako u dvoumístné verze. Na přídi je ochranný rám s přídavnými světly, která jsou i na střeše a ani zde nechybí dvířka, sedadla Bear či kola fifteen52 Turbomac HD. Na zádi pak zaujme nosič jízdních kol.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)