Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Carlos Ghosn zůstává ve vězení. Tokijský soud mu prodloužil vazbu.

ČTK
Diskuze (7)

Tokijský soud prodloužil bývalému šéfovi japonské automobilky Nissan Motor Carlosi Ghosnovi, který čelí obvinění z finančních deliktů, vazbu o osm dní do 22. dubna.

Do té doby vyšetřovatelé buď vznesou vůči němu obvinění, nebo bude propuštěn. Informovala o tom agentura Reuters. Ghosn veškerá obvinění odmítá.

Pětašedesátiletý manažer čelí obviněním, že využíval firemní peníze pro vlastní účely a že podhodnocoval osobní příjmy ve finančních výkazech. Termín začátku procesu stále nebyl stanoven.

Ghosn byl poprvé zatčen loni v listopadu. Minulý měsíc byl propuštěn na kauci devět milionů dolarů (přes 200 milionů korun). Naposledy zadržen byl 4. dubna.

Bývalý šéf automobilky Nissan je architektem dlouholeté francouzsko-japonské automobilové aliance Renault-Nissan, do které se v roce 2016 zapojila také automobilka Mitsubishi. Po listopadovém zatčení byl postupně odvolán z čela správních rad všech tří členů aliance.

ČTK
Diskuze (7)

Doporučujeme

Avatar - trapid
14. 4. 2019 13:22
Re: za dobrotu na žebrotu
Samozřejmě krást se nemá a nemyslím si, že by to Ghosn měl zapotřebí. Proto se mi to nezdá a jsem přesvědčen, že Tvoje poslední věta je správně.
Avatar - Ada je zase tady
13. 4. 2019 12:27
Re: za dobrotu na žebrotu
Přesně tak. Jsou to jen křápy a kreatury. Další shořelý rendlík: https://www.novinky.cz/krimi/502454-ridic-na-taborsku-narazil-do-stromu-zemrel-v-horicim-voze.html
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2019 12:21
Re: Podcenil japonskou mafii....
Koukám co příspěvek = to čistá debilita
Avatar - xxc
13. 4. 2019 11:46
Re: za dobrotu na žebrotu
Tazko posudit, mozno zachranil Renault, ale takym sposobom, ze spravodlivost si ho nasla. Kto neveri, nech si nejaky Renault kupi.
Avatar - AntonioKekelli
13. 4. 2019 09:40
Re: za dobrotu na žebrotu
Zákony se mají vztahovat na všechny stejně, samosebou vycházejme teď z předpokladu že provedl to, z čeho ho obviňují. Pokud ovšem kradl, měl by za to nést odpovědnost, tím spíše, že jistě nebyl špatně finančně ohodnocen a krást by neměl mít zapotřebí. Pokud nic neprovedl, a obvinění jsou tu jen kvůli tomu, že Japončíci nechtějí, aby se Nissan defacto nadobro sloučil s Renaultem, tak jak to Ghosn plánoval, pak je to ovšem celé špatně.