Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Corvette Stingray vyrazil na Severní smyčku, časy ale GM nezveřejnilo

Michal Fokt Michal Fokt 16. 9. 2013
1
Evropská specifikace Corvette C7 dostane speciální naladění, jehož finální verze se nyní testuje na Severní smyčce okruhu Nürburgring. Nebo je to trošku jinak?

Už celá léta se traduje, že americká auta, prodávaná v Evropě, se dost výrazně liší od těch, která jsou nabízena na domácím trhu. V řadě případů to určitě platilo, zejména co se komfortních sedanů týče, ale co dnešní sportovní auta? Člověk by předpokládal, že taková Corvette Stingray při vývoji strávila spoustu času na Nürburgringu, bez ohledu na to, pro jaký trh bude určena.

Proto nyní překvapila oficiální tisková zpráva GM, která oznámila, že se teď po různých evropských silnicích pohybují dvě C7, jejichž cílem je odladit Corvette Stingray potřebám evropského trhu, což znamená, že nebyla vynechána ani Nordschleife. Jedná se prý o standardní metodiku, předcházející uvedení každého Chevroletu na trh.

Na Ringu se údajně ladí zejména naladění podvozku a řízení. Znamená to tedy, že americká verze nebyla na Nordschleife testována? Kdo by tomu asi uvěřil? Bude snad evropská verze nejlepšího amerického sporťáku ještě výrazně jiná?

Toto prohlášení bude podle všeho nejspíš součástí hry, jejímž cílem je přesvědčit evropské zákazníky, že se nemají snažit dovézt si auto z USA nebo Kanady laciněji, než za kolik ho nabízí místní dealer, protože dostanou horší vůz.

Skutečným důvodem přítomnosti Corvette Stingray na Ringu, souvisejícím s uvedením v Evropě, je zcela jistě dát pár opravdu ostrých kol a zajet co nejlepší výsledek, kterým se pak mohou za pár měsíců, při oficiálním uvedení Vette na evropský trh, chlubit. Případně nechlubit, to už záleží na tom, jak testovací jízdy dopadly. V tuto chvíli je ovšem jistá jedna věc - Corvette na Nordschleife v rámci oficiálního testování jezdilo a GM zatím žádné časy nezveřejnil. Je to tedy dobrá nebo špatná zpráva?

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Maulincio
Viper
Maulincio
| 16. 9. 2013
A proč asi? Protože byl Viper ACR rychlejší...