Domíchávače betonu: Scania
Zatímco záběr stavebních vozidel Scania zahrnuje všechny typy kabin P, G i R a konfigurace podvozků od dvou- až po šestinápravové, pro domíchávače betonu slouží zejména čtyřnápravové s denní budkou P. Ta je dlouhá jen 1,71 m. Po dvou nástupních schůdcích se nastupuje do kabiny s vnitřní výškou 1,5 metru, což pro směnový provoz řidiči stačí.
S nejmenší kabinou P jsou spjaté motory ve výkonovém rozmezí 184 až 331 kW, takže pro převoz betonu ty nejsilnější stačí s mírnou rezervou. Jde o třináctilitrový šestiválec v úrovních 272, 302 a 331 kW (1900, 2150 a 2350 N.m).
Nejsilnější úroveň 331 kW (450 k) lze volit ve dvou specifikacích úpravy výfukových plynů. Používají buď kombinaci recirkulace výfukových plynů spolu se vstřikováním roztoku močoviny SCR, či mu pro splnění Euro VI stačí SCR bez EGR. Prostřední varianta 302 kW (410 k) používá výhradně jen SCR a bývá palivově nejúspornější.
Přední nápravy s listovými pružinami vykazují nosnost deset tun (se vzduchovým odpružením o tunu méně), zadní tandemová náprava může být kombinovaná s progresivními parabolickými či vícelistovými pružinami či vzduchovým odpružením.
K dispozici jsou nosnosti 19, 21 a 26 tun. Nejžádanější podvozek tvoří dvě přední řízené nápravy a tandemová zadní. K dispozici je však zadní uspořádání tridem s natáčecí první a čtvrtou nápravou pro maximální manévrovatelnou. Druhá a třetí náprava jsou v tomto případě hnané. Výběrem lehkých kotoučových brzd, vzduchového odpružení
a hliníkových ráfků lze podvozek ještě odlehčit a tím zvýšit užitečnou hmotnost.
Nejtypičtější verzí domíchávače betonu Scania tvoří provedení P 410 8x4, které minimalizuje nejen pohotovostní hmotnost, ale také spotřebu nafty. Převodovku je vhodné volit automatizovanou Opticruise, která drží optimální otáčky co do dynamiky i spotřeby paliva a řidič může upřít velkou část pozornosti při příjezdu do betonárky či na stavbu na pohybující se osoby.
Podvozky Scania pro domíchávače betonu mají výhodu v tom, že jejich zadní převis lze volit v malých krocích po jediném centimetru. Díky tomu může být každý podvozek na míru nástavby.