Ferrari Zenyatta: Odpověď na McLaren 570 GT?
Ferrari na rozdíl od McLarenu nebo Lamborghini nemusí dělat žádné kompromisy - pro sportovní auta má platformu s motorem uprostřed a granturisma disponují klasickou koncepcí pohonu, případně doplněnou o čtyřkolku - to je ideální stav. Ale McLaren se teď chystá udělat z nevýhody jediného šasi přednost a připravuje gétéčko s motorem uprostřed. Co kdyby se takové auto stalo stejným prodejním hitem jako "čtyřdveřová kupé" nebo "SUV-kupé?
To by pak možná muselo Ferrari zareagovat a mohlo by to dopadnout jako kreace designéra Aritra Das Designs, jenž navrhl studii Ferrari Zenyatta. Nejedná se o nic jiného, než právě "mid-engined" granturismo. Není vizuálně tak drsné a dravé jako 488 GTB, ale dostatečně dynamické, aby vyvolalo pozornost a současně vcelku elegantní, přičemž jeho tvary respektují současný designérský jazyk Ferrari, takže by auto mohlo téměř ihned začít sjíždět z výrobních linek.
...stačilo by pouze trošku "učesat" boky v oblasti zadních kol a přidat trochu plechu poněkud "děravé" zádi, stejně jako zmenšit "tlamu" v předním nárazníku. Co se interiéru týče, do prostoru nad motorem by se, stejně jako v případě chystaného 570 GT, vešlo pár tašek navíc a už jen stačí do palubní desky "zapíchnout" tablet infotainmentu.