Chrysler bude využívat techniku Fiat Group, Alfa se vrátí do USA v roce 2012
Koncept, který představí Sergio Marchionne 4. listopadu 2009 v sídle Chrysleru v michiganském Auburn Hills, přináší návrat Alfy Romeo a Fiatu na americký trh. Jednou z prvních vlaštovek bude Fiat 500, který se začne v USA prodávat v roce 2011. O rok později se do Ameriky po sedmnáctileté přestávce vrátí Alfa Romeo, a to nejprve s modelem MiTo a od roku 2013 s nástupcem 159.
Italské vozy určené pro americký trh se budou vyrábět přímo v USA a v Mexiku. Fiat tak eliminuje slabý kurs dolaru, který momentálně značně prodražuje export z Evropy do Ameriky. Naopak by se za takových okolností mohly Fiaty a Alfy ze Severní Ameriky vyvážet.
Ve stejném období čeká velké změny také portfolio amerických značek. Do roku 2012 skončí například Chrysler PT Cruiser a málo oblíbené Jeepy Commander, Compass a Patriot. Značného přepracování se dočkají dva klíčové modely – Chrysler 300C a Jeep Grand Cherokee – a nástupce Chrysleru Sebring dostane podvozkovou platformu Alfa Romeo.
U značky Dodge dojde k posunu její pozice na trhu. Blízká budoucnost znamená konec modelů Nitro, Avenger a Caliber. Prodávat se přestane také Dodge Grand Caravan, v segmentu velkoprostorových aut bude operovat výhradně sesterský Chrysler Town&Country, a z pickupů Dodge Ram se stane samostatná značka Ram Trucks. Naopak pod značkou Dodge a s technikou od Fiatu vznikne přímý konkurent Mini.