FlixBus vstupuje na trh vnitrostátní autobusové přepravy v ČR
Společnost FlixBus od 17. srpna letošního roku spustila provoz na vnitrostátních linkách a v první vlně spojuje 17 českých měst, mezi nimiž jsou například Brno, Plzeň, České Budějovice nebo Karlovy Vary.
Pavel Prouza, ředitel společnosti FlixBus pro Českou republiku a Slovensko, k tomu uvedl, že hned od začátku bude nasazen vysoký počet spojů a v některých případech mají být intervaly mezi odjezdy jen 30 minut.
Další vnitrostátní spojení společnost nasadí od 3. září, které je již nyní možné si objednat. Ceny jízdenek začínají na 49 korunách a lze je pořídit online na www.FlixBus.cz nebo přes mobilní aplikaci, v lokálních FlixBus obchodech či spolupracujících cestovních agenturách po celé České republice.
Pavel Prouza dodává, že nově spuštěné linky jsou pouze začátek. Cílem společnosti Flixbus je být jedničkou na klíčových linkách do roku 2018 a postupně zapojit do zelené sítě celou Českou republiku.
S prvními přeshraničními linkami z Prahy začal FlixBus již v roce 2014 a během následujících let neustále rozšiřoval počet destinací v evropské síti. Praha je tak již nyní hlavním dopravním uzlem tohoto dopravce v regionu střední Evropy a propojuje české hlavní město se stovkami destinací ve 26 zemích.
Model podnikání společnosti FlixBus je založen na spolupráci s regionálními autobusovými partnery. V Evropě spolupracuje FlixBus již s 250 autobusovými partnery. Od počátku působení v ČR spolupracuje FlixBus s pražskou společností Umbrella Coach & Buses s.r.o. Díky této spolupráci dochází k podpoře české ekonomiky vytvářením nových pracovních míst.
FlixBus se stará o technologii, lístky, kvalitu, vztahy se zákazníky, a plánování, stejně jako o marketing a prodej. Autobusoví partneři jako je Umbrella a v celoevropském měřítku přes 5000 zkušených řidičů operují na každodenních linkách flotily zelených autobusů.