Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford F-150 Limited: Luxusní verze amerického bestselleru

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (26)
Ford pro modelový rok 2013 rozšiřuje nabídku pick-upu F-150 o verzi Limited, která představuje vrcholný stupeň výbavy.

Ford F-150 je v modelovém roce 2012 nabízen v celkem deseti stupních výbavy od čistě užitkového XL až po stylové verze SVT Raptor a Harley Davidson, které si jejich majitelé spíše než kvůli ložné ploše pořizují pro jejich výkony a vzhled.

Novinkou v nabídce verzí F-150 se stane verze Limited, která rozšíří řady luxusně vybavených provedení nejprodávanějšího amerického pick-upu. Podle materiálů automobilky tvoří 30 % prodejů F-150 právě vrcholné verze jako Harley-Davidson, Platinum a King Ranch.

Ford F-150 Limited má již na první pohled působit jako luxusní pick-up. K dispozici proto bude výhradně se čtyřdveřovou kabinou SuperCrew Cab. Karoserie může nést jeden ze tří metalických laků – červený, černý nebo bílý.

Standardem jsou HID světlomety, 22palcová leštěná litá kola, chromovaná maska chladiče a označení Limited na bocích i zádi.

Pro interiér je samozřejmostí čalounění kůží a použita je zde kombinace červené a černé barvy. Elektricky stavitelná přední sedadla jsou vybavena pamětí nastavení a vyhříváním i odvětráváním. Pro druhou řadu sedadel je standardem vyhřívání.

Kožené čalounění doplňuje černý pianový lak a prvky z leštěného hliníku. Součástí výbavy je informační systém Sync s osmipalcovou LCD obrazovkou MyFord Touch a hlasovými ovládáním, dvě USB zdířky, slot na SD karty a RCA vstup. Standardem je rovněž výkonný audio systém Sony.

K pohonu Fordu F-150 Limited poslouží přeplňovaný šestiválec EcoBoost 3,5 l Ti-VCT s výkonem 272 kW (370 k) při 5000 min-1 a točivým momentem 569 Nm při 2500 min-1, přičemž 90 % točivého momentu je k dispozici v rozmezí od 1700 do 5000 otáček.

Tento motor je kombinován s šestistupňovou automatickou převodovkou a pohonem zadních nebo všech čtyř kol. Špičková luxusní varianta Limited nabídne i elektronickou uzávěrku zadního diferenciálu a pomocníka při sjíždění prudkých kopců HDC.

Do showroomů severoamerických prodejců značky Ford dorazí luxusní pick-up F-150 Limited v provedení pro modelový rok 2013 již letos na podzim.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (26)
Avatar - Barrichello
27. 6. 2012 11:02
Re: Nu, jak jinak
Problém je, že od GM tady toho z novějších věcí moc není....

Leda veterány nebo olítaný herky z 90. let co objely zeměkouli a jsou v podstatě na kompletní GO.
Avatar - Vencos
27. 6. 2012 00:05
Re: Nu, jak jinak
já nevim, já bych si stejně kouil něco od GM, páč jinejm věcem nerozumim
Avatar - Barrichello
26. 6. 2012 23:18
Re: Nu, jak jinak
Jenže já na to pěl chválu i když sem to doma neměl, kdybys to tady četl pozorně, psal sem tu už před pár lety že krom amerik mam rád ještě britská auta.

+ z menších se mi líbí některé malé Citroeny a něco by šlo vybrat u japonců, tam především u Lexusu a Mitsubishi.

Jinak mohl sem si koupit cokoliv - 7kový bavorsko, Audi A8 nebo MB Skládu nebo sem měl nabídku na nadupanej MB Eklasse AMG. V naproto plný palbě s brutálním výkonem.

Zkus chvíli přemýšlet proč sem nic z D3 nekoupil.

Začni tím že si ty 4 auta postav vedle sebe. A pak si zkus do každého z nich sednout jako já a potom mi přijd říct kde na tebe dýchla tradice a styl nejvíc.
Avatar - Vencos
26. 6. 2012 23:10
Re: Nu, jak jinak
já uznávám pravé hodnoty! I když, možná spíš levé,ale to sem nepatří. Ale stejně. Největší chválu pěješ na to,co máš doma
Avatar - Barrichello
26. 6. 2012 23:04
Re: Nu, jak jinak
O tom to vůbec není.

Jen sem se tuhle náhodou díval do katalogu o co že sem to přišel, když sem nekoupil D3 a upřímně sem zcela vyjeveně koukal, že tedy o nic.
Krom těch 300 kg přebytečné váhy a trochu hi-tech výbavy....

Jistě, anglické auto nemůže fungovat a být úsporné, stejně jako ameriky. A vůbec je to celý nedotažený protože přeci Audi projede záčku o 0,07 s rychleji a o tom to je . No ale já uznávám jiný hodnoty.