Hamann Nervudo: Když obyčejný Aventador nestačí
Na frankfurtském stánku ukázal tuner z jihoněmeckého Laupheimu oranžovou bestii na základě supersportu ze Sant'Agaty. Přišla o své původní jméno, jak je u Hamannu zvykem, dostala místo něj název Nervudo. Nejde u ní jen o aerodynamické a vzhledové úpravy. Zasažen byl i atmosférický vidlicový dvanáctiválec objemu 6,5 l, který posílil ze 700 koní a 690 newtonmetrů na 760 k a 735 N.m. Hlavní modifikace ke zvýšení těchto hodnot byla ryze softwarového charakteru: přeprogramovaná řídicí jednotka. Zvyšování objemu, ani dalších zásadnějších úprav nebylo ostatně třeba.
Aventador se řádně přiostřil i vzhledově. Dopředu dostal dvojdílný karbonový spoiler s otvory, které se starají o to, aby se brzdám lépe dýchalo. Boční nástavce zlepšují aerodynamiku a obtékání vzduchu pod podlahou. Nový kryt motoru s příslušnými otvory se stará o pevné zdraví pohonné jednotky a částečně skleněné panely dávají nahlédnout do jejího nitra. Mohou být i z průhledných uhlíkových kompozitů. Z karbonu je také masivní zadní křídlo a předělaný difuzor pod ním. Sportovní tlumič výfuku vyvinutý přímo specialisty Hamannu má svou závodní variantu, ze které pro větší efekt šlehají plameny. Většina uhlíkových dílů je stříbrošedá.
Pro lehoučká černooranžová kola Professional sáhl Hamann opět do vlastních zásob. Vpředu mají průměr 20 a šířku 9 palců, vzadu pak 21, respektive 13 palců. Jsou obuta do širokých tenoučkých pneumatik od Pirelli rozměru 2550/30 a 355/25. Dynamické parametry zveřejněny bohužel nebyly. Připomeňme, že základní Aventador LP700-4 dosahuje maximální rychlosti 350 km/h a sprintuje z klidu na stovku za 2,9 s. A to jsou hodnoty více než slušné.