Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda CR-Z: 100 nových fotografií

Diskuze (7)
První kupé s hybridním pohonem, první hybrid s manuální převodovkou, nástupce legendární CR-X… pro výjimečnost nové Hondy CR-Z nalezneme dost argumentů. Jedním z nich bude i základní cena 569 tisíc Kč. Nová fotogalerie představuje obrazem evropskou verzi.

Evropská verze Hondy CR-Z se představila na ženevském autosalonu a oficiálně na českém trhu zamíří do prodeje 1. června 2010. Bude se dodávat ve čtyřech stupních výbav: S, Sport, GT a GT Top.

Základem je šest airbagů, stabilizační systém, aktivní opěrky hlavy, elektrický posilovač řízení, elektrické stahování oken, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, volant nastavitelný ve dvou osách, dělená zadní sedadla, palubní počítač, rádio, 16palcová ocelová kola a automatická klimatizace.

K výbavě S provedení Sport za příplatek 30 tisíc Kč přidává přední mlhovky, středovou loketní opěrku, ambientní osvětlení prostoru pro nohy, kůží potažený volant s ovládáním rádia, sportovní hliníkové pedály, zatmavená boční okna a výškové reproduktory. Vzhled zásadním způsobem vylepší litá kola.

Doporučujeme
Ženeva 2010 živě: Honda CR-Z: Návrat legendy (AUTOFUN)

Cenový rozdíl proti další výbavě – GT – je opět 30 tisíc Kč. Za to jsou navíc xenonové světlomety, alarm, elektricky sklopná zpětná zrcátka, tempomat, zadní parkovací senzory, vyhřívání předních sedadel, dešťový senzor a subwoofer. GT Top dále přidává panoramatickou střechu a kožené čalounění.

Pohonné ústrojí IMA kombinuje zážehový motor, elektromotor a manuální převodovku. Čtyřválcový motor o objemu 1,5 l bude v evropském portfoliu Hondy novinkou. Elektromotor umístěný mezi motorem a převodovkou poskytne 10 kW, celkový výkon pohonné soustavy je 91 kW. Maximum točivého momentu 174 Nm je shodné s konvenčním motorem 1,8 i-VTEC, zde je ale dosahováno již při 1500 min-1.

Honda CR-Z - ceny na českém trhu
Motor1,5 SOHC
Převodovka6M
Zdvihový objem [cm3]1497
Válce/ventily4/2
Největší výkon [kW/min-1]84/6100
Největší toč. mom. [Nm/min-1]145/4800
ElektromotorIMA
Největší výkon [kW/min-1]10/1500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]78/1000
Kombinovaný výkon [kW/min-1]91/6100
Kombinovaný toč. mom. [Nm/min-1]174/1000-1500
Max. rychlost [km/h]200
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,9
Komb. spotřeba [l/100 km]5,0
Cena S [Kč]569.000,-
Cena Sport [Kč]599.000,-
Cena GT [Kč]629.000,-
Cena GT Top [Kč]659.000,-

Diskuze (7)
Avatar - Dinar
27. 4. 2010 10:44
Re: Fešák
Design k tomu autu přitáhne jen extremisty, nebo už jinými modely Hondy zocelené pacienty, tím myslím hlavně ten plastově zmatený interier, takže tady body nebudou. A pokud na to půjdeš přes peníze, ani tam úspěch čekat nelze, plně vybavené subkompaktní HH, výkonově hrající jinou ligu, jsou za ceny kolem pěti set, prostě tohle auto dost podstatně míjí terč. ;-)
Avatar - Ji/Ri
26. 4. 2010 17:58
Palubka
Asi si odložím boa.......boaaaaaaaaaa...... by mě zajímalo, co bere ten designer....
Avatar - King
26. 4. 2010 13:46
Fešák
Na jednu stranu musím přiznat, že Scirocco vypadá lépe, ale je o kategorii větší a má to snazší - úplně jinak se u něj pracuje s rozměry a zejména rozvorem, o aplikaci větších kol nemluvě. Každopádně je CR-Z moc pěkné kupátko, které má všechno, co je třeba - dynamický design, správné proporce a optimální velikost. Já jsem maximálně spokojen. Teď ještě vyzkoušet, jak funguje v praxi, Fifth Gearu se líbilo, což je velmi pozitivní signál [odkaz] .

Ještě kdyby tak mělo 20-30 koní navrch, to by mi ke štěstí stačilo. :-!
Avatar - King
26. 4. 2010 13:27
Re: Koncept
Koncept se liší jen nepatrně: 18" kola, výraznější přední lízátka a nezakulacené prahy. Takže rozdíl je stejný, jako když se díváš na auto s a bez sportkitu. Se 17" koly už to vypadá lépe [odkaz] a trochu pomohou i ty prahy [odkaz] .
26. 4. 2010 12:29
Re: Koncept
biela farba, vacsie kola a ine spataky...to je vsetko ;-)