Hyundai – Accent SR, Portico, Getz facelift ve Frankfurtu 2005
Accent SR
Asi nejvíce nás na stánku Hyundaie zaujala studie Accent SR, a to hned za dvou důvodů. Tím prvním je pochopitelně předpoklad, že se díváme na téměř stoprocentní podobu nové generace accentu, bude jen třeba si odmyslet sportovní nárazníky, masivní prahy, velká kola a vytažené blatníky. I tak se ale zdá, že bude tento 4035 mm dlouhý, 1745 mm široký a 1470 mm vysoký konkurent fabie stylisticky velmi vydařený. Povedený se zdá být i interiér. Druhým důvodem je šance, že i Hyundai přemýšlí o sportovní verzi chystané modelové řady. Studie je vybavena dvoulitrovým turbomotorem blíže neurčených parametrů, pětistupňovým automatem a pneumatikami 225/40 R18.
Portico
Tak trochu jako Vetřelec ze stejnojmenného filmového trháku vypadá velkoprostorový koncept Portico vybavený velkoplošným skleněným střešním panelem. Vůz převeze velmi luxusně šest pasažérů ve třech řadách sedadel, pod kapotou je umístěn celohliníkový vidlicový šestiválec zkombinovaný s hybridním ústrojím tvořeným dvěma elektromotory (110 kW a 60 kW) a zkombinovaný se šestistupňovou automatickou převodovkou.
Getz
Hyundai Getz prošel zdařilým faceliftem zahrnujícím novou příď a pozměněnou záď, nové čalounění interiéru, aktivní opěrky hlavy a celou řadu dalších drobností. Inovována byla i nabídka motorů. Turbodiesel 1.5 VGT je vyladěn na výkony 65 a 81 kW. Benzinová čtrnáctistovka disponuje výkonem 71 kW, šestnáctistovka má 78 kW a getze bude nyní možné pořídit i se systémem ESP.