Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kia Ceed rozšíří nabídku o plug-in hybrid. Už poodhaluje jeho techniku

David Bureš David Bureš 15. 10. 2018 • 01:01
103
51
Zobrazit náhledy (103)
Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed v Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed
Korejská automobilka Kia rozšíří nabídku Ceedu o hybridní verze. Chystá mild hybrid i plug-in hybrid.

Přísnější emisní normy v Evropské unii znamenají, že automobilky musejí expandovat na poli elektrifikovaných aut. S expanzí v této oblasti počítá také Kia, která v případě svého druhého nejprodávanějšího modelu v Evropě, Ceedu.

Plug-in hybridní verze Ceedu se začne prodávat v příštím roce (nejspíše v jeho druhé polovině), přičemž jako první se jí dočká kombík. Pokud se takové provedení ukáže jako prodejně úspěšné, obohatí podle marketingového šéfa evropského zastoupení Kie Artura Martinse také další karosářské verze tohoto modelu.

Kompaktní plug-in hybridní kombi se dočká stejné techniky, jakou najdeme v Niru PHEV. To znamená kombinaci benzinového čtyřválce 1.6 GDI (77 kW) s elektromotorem o výkonu 32 kW a bateriemi s kapacitou 8,4 kWh. Kombinovaný výkon systému v Niru PHEV činí 104 kW.

Vedle toho automobilka chystá také Ceed v podobě mild hybridu, který využije techniku představenou ve Sportage. To bude znamená 48V palubní síť, která pomůže síle motoru i úspoře paliva. Elektrickou sílu bude možné využít jak při akceleraci, tak pro prodloužení doby nečinnosti spalovacího motoru.

„Musíme v budoucnu elektrifikovat více našich produktů. Potřebujeme mít asi 25 až 30 % elektrifikovaných modelů, abychom splnili limity emisí oxidu uhličitého,“ říká k příchodu Ceedu PHEV Martins. I proto se plug-in hybridní varianta očekává také v případě Sportage, nejprodávanějšího modelu Kie v Evropě.

Z toho důvodu Kia pracuje také na dalších elektrifikovaných modelech. V listopadu bude debutovat nová generace Soulu, která už bude dostupná výhradně jako elektromobil. Využije techniku z elektrického crossoveru e-Niro, což bude znamenat výběr mezi 34kWh nebo 60kWh bateriemi a díky tomu dojezd až 480 kilometrů.

Korejci navíc věří také vodíkovým článkům, a tak Kia využije techniku Hyundaie Nexo pro svůj model, který chce začít prodávat v příštím roce. Půjde prý o velké SUV.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
Avatar - wakantanka
16. 10. 2018 13:27
Re: Hybrid pre bežných ľudí
:yes: :-)
16. 10. 2018 10:16
Re: Hybrid pre bežných ľudí
Nova ceedka SW v akcii zacina na 15000€ vo vybave, kde je z takej normalnejsej, dnes uz vyzadovanej zakladnej vybavy, akurát tempomat, radio na pidi 5 palcovom displeji a manualna klimatizacia, ani vo vybave za 18-20 tisíc € (co je v podstate najvyssia vybava) tam nie je navigacia a parkovacia kamera, treba si kupit dalsi balicek za 500€.

Cize povedzme, ze kombik za 18-20 000€ (nizsia hranica je 1litrovy turbo trojvalcek, len tak btw) v slusnej vybave je auticko pre beznych ludi? Bezny (ergo priemerny) clovek zaraba u nas zhruba 1000€ mesacne v hrubom (statisticky vacsina zaraba menej), povedzme ze 800€ v cistom zoberie domov. Zlepsime si tuto situaciu a zoberme dospely par, cize 1600€ v cistom mesacne. Max. hranica, ktoru si moze domacnost dovolit za auto zaplatit je polovica cisteho rocneho prijmu, cize 9600 €. Alebo vsetky naklady na auto (servis, splatka uveru, palivo,...) by nemali presiahnut 10% cisteho mesacneho prijmu, cize 160€ mesacne. Ak by hybrid stal okolo 10000€ v nasich koncinach tak okej.

Neda mi to, este aj plug in hybrid opisat ako uzitocnejsi pre bezneho cloveka? Dost velke percento ludi byva v panelákoch a parkuje na sídliskách, kde je plug in hybrid vyhodeny peniaz ;)
16. 10. 2018 05:25
Re: Hybrid pre bežných ľudí
Priestor v zadu v malom aute neriešim. Tam spravidla nik nesedí. Ale prečo robia tak masívne stredové tunely. To vážne nechápem. Ta 1.2 nemusí byť zlá, ale u mňa to je proste poskakovalo s občasnou dlhšou cestou a suché DSG v malých modeloch to je pri manévrovaní tragédia.
Avatar - wakantanka
15. 10. 2018 18:55
Re: Hybrid pre bežných ľudí
Preco by Kia nemohla nastavit konkurencieschopnu cenu? Techniku uz predsa maju v Nire ci Ionicu. Teraz uz len budu rozpustat naklady na vacsi objem.
Avatar - Riceeater
15. 10. 2018 18:22
Re: Hybrid pre bežných ľudí
Trollí

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku