Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lancia Ypsilon: Od ledna o 50 tisíc Kč levnější (základní cena 249.000,- Kč)

Diskuze (14)
České zastoupení Lancie zlevnilo model Ypsilon plošně o 50 tisíc Kč. Základní cena se tak dostává těsně pod hranici 250 tisíc Kč. Navíc byl zúžen výběr motorizací v základní výbavě Argento a v nejvyšší Platino.

Základní provedení Ypsilon Argento má na poměry třídy malých vozů relativně bohatou výbavu, po zlevnění navíc za výrazně příznivější cenu. Nechybí mu autorádio s CD přehrávačem, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, elektrické stahování oken, palubní počítač, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a volant nastavitelný ve dvou osách. Bezpečnostní výbava zahrnuje systémy ABS a EBD a dva čelní airbagy.

Za klimatizaci je potřeba připlatit 20 tisíc Kč a za dělená zadní sedadla 4 tisíce Kč, obě položky ale lze získat v balíčku Argento Plus za příplatek 20 tisíc Kč, volitelně i s pětimístným uspořádáním interiéru. Bezpečnostní výbavu je možné rozšířit o boční airbagy (příplatek 8 tisíc Kč, v kombinaci se stabilizací VDC 20 tisíc Kč).

Po změně struktury nabídky je výbava Argento v prodeji jen se základním motorem 1,2 8V a slabším turbodieselem 1,3 JTD o výkonu 55 kW.

Doporučujeme
Test: Lancia Ypsilon 1,3 JTD Momo Design – krása bez kompromisů
Představujeme: Lancia Ypsilon - Mikroluxus

Verze Oro přidává manuální klimatizaci a dělená zadní sedadla. Zároveň se rozšiřují možnosti příplatkové výbavy – je možné přiobjednat automatickou klimatizaci (+ 20.000,- Kč), boční airbagy (+ 10.000,- Kč), tempomat (+ 7.500,- Kč), čalounění Alcantara (+ 20.500,- Kč) a řadu dalších položek.

Stejné možnosti příplatkové výbavy má i nejvyšší provedení Platino, které je možné zvolit s dvojicí nejsilnějších motorů. Dále standardně zahrnuje navíc elektricky nastavitelná zrcátka, podporu přehrávání MP3, 15palcová litá kola, malý kožený paket, bederní opěrku pro řidiče a okenní airbagy. Edice Sport Momo Design se už letos v nabídce neobjevuje.

Mezi nadstandardní položky dostupné se všemi stupni výbavy patří mimo jiné dvoubarevný lak (+ 25.000,- Kč), přední mlhovky (+ 5.000,- Kč), ovládání rádia na volantu (+ 6.500,- Kč), pětimístný interiér (+ 3.500,- Kč) nebo stabilizační systém VDC (+ 20.000,- Kč). Pro dieselové motory je v nabídce filtr pevných částic za příplatek 20 tisíc Kč a robotizovaná převodovka DFN za 30.000,- Kč.

Lancia Ypsilon - nové ceny na českém trhu (leden 2009)
Motor1,2 8V1,4 8V1,4 16V1,3 JTD1,3 JTD
Převodovka5M5M6M5M/DFN5M/DFN
Zdvihový objem [cm3]12421368136812481248
Válce/ventily4/24/24/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]44/500056/600070/580055/400066/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]102/2500113/3750128/4500190/1750200/1750
Max. rychlost [km/h]153167175167175
Zrychlení 0-100 km/h [s]16,813,510,914,5/14,011,0/10,5
Komb. spotřeba [l/100 km]6,05,56,64,5/4,34,5/4,3
Cena Argento [Kč]249.000,---309.000,--
Cena Oro [Kč]-294.000,-304.000,-324.000,-374.000,-
Cena Platino [Kč]--349.000,--399.000,-

Diskuze (14)
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 21:58
Re: NABUŠENÁ ..
... C2 s "ostrým" 1.6? To asi JE docela "legrace", řekla bych já :yes: :-)
Avatar - ethicon
20. 1. 2009 20:50
Re: No tak chlapci cenu
kam sa hrabe 500 nie?? >:D
20. 1. 2009 14:58
Re: No tak chlapci cenu
ale sedí, sedí, sice spíš takové velkomoravské, ale bohyně! >:D
20. 1. 2009 14:54
Re: No tak chlapci cenu
No tak k té C2 gratuluju, to je podle mě zdaleka nejstylovější mini současnosti a s tou 1,6 to musí pěkně šlehat.
20. 1. 2009 13:39
Re: No tak chlapci cenu
Design určitě předstárlý není, nestačil se okoukat. Nebude nikdy tak masový jako předchůdci Thema nebo Kappa. Ale vyrábí se od roku 2001, což zrovna nesvědčí o tom, že by šel s dobou... Spíš by to chtělo nový model. Loni na AMI v Lipsku jsem si v něm poseděl, opticky vyzkoušel. Auto je moc hezké, ale uvnitř mi připadalo celkem zastaralé. A pak jsem se zvedl a zavřel dveře. Zvuk jejich zabouchnutí mi potvrdil, že se skutečně o modernu nejedná. Ale Lancii rozhodně fandím a těším se na nové modely.