Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Land Rover Defender Project Kingsman: 324 koní má osmiválec z Corvetty

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 26. 8. 2017
34
1
Zobrazit náhledy (34)
Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman Land Rover Defender Project Kingsman
Instalace výkonnějších motorů do britské terénní klasiky je oblíbenou kratochvílí tunerů. East Coast Defender se na ni specializují...

Floridská firma s výmluvným názvem East Cost Defender představuje dalšího vyšperkovaného terénního Brita, je to jen pár dní, co ukázala výsledek projektu Honey Badger. Aktuální kreace dostala název Project Kingsman. Vzhledem k tomu, že se hranatý ikonický off-road od ledna 2016 na Ostrovech už nevyrábí, za základ musel být zvolen starší kus...

Ale vidět to na něm není. ECD oholili defíka na kost, pardon, ocelový rám a pustili se do renovace a úprav doslova od podlahy. Šasi se vykoupalo pořádně v zinkové lázni, aby za pár let neshnilo, hnědý mor se do něj zakusuje na rozdíl od hliníkových panelů karoserie velmi rád. Renovací prošly doslova každá matička a šroubek.

Místo čtyřválcového turbodieselu Ford Duratorq (Defendery od srpna 2011 používaly jednotky objemu 2,2 l) trůní v přídi vidlicový osmiválec LS9 5,3 l z Corvetty. Ke štěstí mu stačí 239 kW (324 k). Možná se to někomu může zdát málo, protože ladiči Defenderů z východního pobřeží Států umí i výkonnější auta. Jenomže ono i takové stádo s antiaerodynamickou hliníkovou bednou na ocelovém rámu a čtyřech kolech dokáže pěkně zacvičit... A to má jen šestistupňový automat, taktéž z amerického sporťáku.

Defík dostal nový chladič, aby srdce správně pracovalo a nebylo mu příliš teplo, vylepšeny byly pochopitelně brzdy, tovární by takové porci nestačily. Výfuky Borla jsou nerezové, stejně jako brzdové i palivové potrubí a v neposlední řadě tmavá ochranná klec v horní části šedostříbrného „ochránce“. Má hutné pneumatiky, aby se legendární čtyřkolka neztratila ani v terénu. A spoustu LEDek včetně rampy na střeše. A co uvnitř?

Tříramenný sportovní volant, kožené čalounění včetně obou podélných zadních lavic, které si značně modifikovaná stodesítka (prostřední specifikace s rozvorem 110 palců) zachovala. K tomu informační systém od Kenwoodu s dotykovým displejem, navigací, zadní kamerou a podporou Apple CarPlay i Android Auto. Na cestě terénem se tak posádka neztratí. A diody svítí i v kabině.

Než tomuhle kusu Američané vdechli nový život, uplynul více než rok. Práce začaly v červnu 2016 a skončily minulý týden. Ale povedly se, no ne?

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - maxi!
ze by?
| 26. 8. 2017
Kingsman: The Secret Service :-!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku