Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lumma BMW CLR 600 – hrůzu nahánějící M6

Miroslav Kudělka
Diskuze (3)
Ladit BMW M6 je výzvou pro každého úpravce vozů BMW a tak v této společnosti nemohla chybět ani firma Lumma Design, která si pohrála především se vzhledem tohoto ďábelského kupé.

Ladit BMW M6 je výzvou pro každého úpravce vozů BMW a tak v této společnosti nemohla chybět ani firma Lumma Design, která si pohrála především se vzhledem tohoto ďábelského kupé.

Silou překypující BMW M6 ani příliš nepotřebuje zvyšovat výkon, zato pro mnohé by si zasloužila mnohem dramatičtější vzhled než dostalo nadělen v továrním studiu. Lumma Design přišla s nabídkou rozšiřujícího kitu, který vozu přidá na šířce. Vytažené blatníky vpředu i vzadu společně s mohutným spoilerem na přídi určitě vzbudí respekt v každém zpětném zrcátku. Po rychlém předjetí pak bude moci uchvácený řidič obdivovat čtveřici kruhových koncovek výfuku o průměru 90 mm zakomponovaných do masivního nárazníku s integrovaným difuzorem. Rozměrné blatníky propojují vzad se zvyšující efektní nástavce prahů. Všechny tyto prvky je možno získat jak v laminátovém provedení, tak také z uhlíkového kompozitu. Stejný materiál je použit také na dlouhou kapotu motoru a víko zavazadlového prostoru. Karbonová sada 11ti dílů je připravena také pro individualizaci interiéru vozu

Aby vytáhlé blatníky nevypadaly opuštěně jsou vyplněny velkými koly 9,5x20“ vpředu a 11x20“ vzadu. Obouvají je pneumatiky 255/30 R 20 resp. 305/25 R 20. Za tenkými paprsky ráfků jsou na přední nápravě ukryty sportovní brzdy s kotouči 380 x 34 mm a jednodílnými třmeny s šesti pístky. Tlumiče dostaly kratší sportovní pružiny snižující vůz o 30 mm. Sportovní tlumič výfuku má elektronicky ovládanou klapku umožňující klidnou jízdu v nízkých otáčkách a vysoký výkon v horním pásmu. Jeho práci navíc usnadňuje odpojení omezovače rychlosti a tak motoru nic nebrání v rozletu až ke třísetkilometrové hranici.

Miroslav Kudělka
Diskuze (3)