Mitsubishi Outlander: nejprodávanější SUV v Japonsku
Od svého uvedení na domácím trhu v říjnu 2005 zaznamenalo nové Mitsubishi Outlander vyšší zájem zákazníků než kterékoliv jiné SUV v Japonsku.
Prodej 18.921 vozů za období říjen-březen posunul nový Outlander na vrchol prodejní tabulky SUVs na domácím trhu. Dostal se tak před Toyotu Harrier (v Evropě Lexus RX) a Toyotu RAV4. Outlander byl také nejžádanější v měsících listopad a prosinec 2005 a v únoru 2006. Nejbližší konkurenti Outlanderu (Toyota RAV4 a Nissan X-Trail) zaregistrovali o 4000 vozů méně než Outlander mezi říjnem 2005 a březnem 2006. V porovnání k původnímu měsíčnímu prodejnímu plánu 2 000 vozů, dosahují dnes prodejní čísla téměř 160% úrovně.
Další novinka – neobvykle řešený model „i“ s futuristickým designem - také dosahuje dobrých výsledků. Jen v prvním měsíci svého prodeje si vůz „i“ zakoupilo 6 025 zákazníků, oproti plánovaným 5 000.
Nový Outlander se bude brzy podílet i na prodejích na exportních trzích: po jeho americké premiéře na autosalonu v New Yorku před několika dny, bude v prvním čtvrtletí roku 2007 následovat jeho evropská premiéra. Mitsubishi Motors věří, že se Outlander, s ohledem na svoji pozici ve středu evropského segmentu středních SUV, bude podílet na úspěšném růstu prodejů značky i na starém kontinentě.