
Motor 1,2 T-GDi je nová zbraň Hyundai proti koncernovému 1,2 TSI
Motor o objemu 1248 cm3 bude disponovat turbodmychadlem a přímým vstřikováním paliva. Jednotka má dva vačkové hřídele a šestnáct ventilů. I díky tomu by vozy s tímto motorem měly vypouštět méně než 110 g CO2 na kilometr jízdy.
Nový motor by se měl objevit v nabídce pro malé modely Hyundai. Automobilka zatím nespecifikovala, ve kterých autech bude dostupný, měl by se však nabízet pro i30 a i20, která se v Ženevě předvedla ve své modernizované podobě.
S ohledem na objem motoru je jasné, že čtyřválec od Hyundai zacílí na přeplňovaný 1,2 TSI z dílny Volkswagenu. Ten je prodáván v několika verzích, jejichž výkon se pohybuje od 63 kW do 77 kW.
Vedle nového motoru a faceliftované i20 Hyundai v Ženevě představilo evropské provedení Velosteru Turbo a studii i-oniq, která je elektrickým sportovním hatchbackem. Dojezd automobilu prodlužuje litrový tříválec, který prostřednictvím generátoru napájí elektromotor o výkonu 80 kW.