Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

MV Agusta Dragster 800 RC: Nádhera v limitovaném vydání

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 1. 11. 2017
21
Zobrazit náhledy (21)
MV Agusta Dragster 800 RC MV Agusta Dragster 800 RC MV Agusta Dragster 800 RC MV Agusta Dragster 800 RC MV Agusta Dragster 800 RC MV Agusta Dragster 800 RC MV Agusta Dragster 800 RC MV Agusta Dragster 800 RC MV Agusta Dragster 800 RC MV Agusta Dragster 800 RC MV Agusta Dragster 800 RC MV Agusta Dragster 800 RC MV Agusta Dragster 800 RC MV Agusta Dragster 800 RC MV Agusta Dragster 800 RC MV Agusta Dragster 800 RC
MV Agustra Dragster patří k tomu nejlepšímu mezi současnými jednostopými naháči a verze RC v barvách továrního závodní týmu je skutečnou lahůdkou.

MV Agusta Dragster 800 RC, u níž jsou poslední dvě písmena v označení zkratkou pro Reparto Corse neboli závodní oddělení slavného italského výrobce motocyklů, se pro modelový rok 2018 dočkal lehkých úprav vzhledu i techniky.

V případě designu došlo na nové rozvržení barev továrního závodního týmu na palivové nádrží i některých dalších částech motocyklu a mezi ty nejvýraznější změny patří červená kola namísto černých.

Další výraznou změnou, kterou lze zaznamenat pouhým pohledem je nový výfukový systém s jednou jedinou koncovkou namísto trojice nad sebou umístěných koncovek. Další úpravy se týkají motoru i převodovky a jejich cílem je plynulejší přísun výkonu i točivého momentu, nižší vibrace a rovněž i vyšší spolehlivost.

Tříválec o objemu 798 cm3 má i nadále disponovat nejvyšším výkonem 103 kW (140 k) při 13.000 min-1 a točivým momentem 86 N.m při 10.100 min-1.

Vedle motoru se úprav dočkala i šestistupňová převodovka s rychlořazením nahoru i dolu a hydraulickou spojkou. Modernizace se pak měla dotknout i systému MVICS (Motor & Vehicle Integrated Control System) 2.0, zahrnujícího palivové mapy a osmistupňovou kontrolu trakce. Cílem všech provedených změn mají být rychlejší reakce stroje a jeho lepší ovladatelnost.

Podvozek se má i nadále pyšnit přední vidlicí Marzocchi a zadním tlumičem Sachs, zatímco dodavatelem brzdového systému je společnost Brembo, z jejíž produkce jsou přední kotouče o průměru 320 mm s radiálními čtyřpístkovými třmeny a zadní kotouč o průměru 220 mm s dvoupístkovým třemen.

MV Agusta Dragster 800 RC pro modelový rok 2018 má vzniknout v limitované edici, čítající pouze 350 strojů. Cena prozatím nebyla uvedena, ale nejspíš bude podobná jako u posledního provedení, u nějž začínala na částce 519.000 Kč.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku