MytyFakta.cz: Mercedes-Benz chce změnit svou image na českém trhu
Máte Mercedes-Benz za drahé a luxusní auto? Myslíte si, že je určené pro multimilionáře, snoby nebo gaunery? Přesně s takovými předsudky chce značka bojovat prostřednictvím dlouhodobé kampaně Mýty a fakta.
Za účelem poopravení image nejstarší automobilky byla založena webová stránka www.mytyfakta.cz. Na ní se budou v pravidelných aktualizacích objevovat nové mýty. Zatím byly zveřejněny čtyři.
Vozy Mercedes-Benz jsou prezentovány jako dražší, ale dobře vybavené automobily s pokročilými prvky výbavy, které jiné automobilky (zpravidla) vůbec nenabízí. Značka se také vymezuje vůči tvrzení, že je Mercedes manažerský vůz – naopak mnohé jeho modely jsou vyvíjeny pro uspokojení rodinných potřeb.
Třetí mýtus – Mercedes je drahý na servis – je vyvracen faktem, že pravidelná údržba po dobu 6 let nebo 120.000 km je k novému autu poskytována zdarma.
V neposlední řadě chce automobilka veřejnost přesvědčit, že její produkty se nekupují jako symbol luxusu, ale pro pověst bezpečných a spolehlivých aut.