Nissan střídá Ford na pozici sponzora Ligy mistrů

Kdo se rád v televizi podívá na pořádný evropský fotbal, kde hráčům neutíká meruna od nohy a za kříž není "třicetník", ví, že automobilka Ford je oficiálním sponzorem Ligy mistrů.
Tomu je však konec, nový čtyřletý kontrakt v odhadované výši kolem 1,5 miliardy korun uzavřela s organizací UEFA automobilka Nissan. Japonská automobilka bude mít možnost oslovovat přes čtyři miliardy diváků ročně díky reklamě v televizi, součástí kontraktu jsou třeba i reklamy na stadionech, hospitality zóny, různé akce před utkáním a hlavně spousta reklam na finálovém utkání, které je každoročně jedním z nejsledovanějších sportovních přenosů světa a o pomyslnou "korunku" pravidelně soupeří s další gigantickou (a reklamou ještě více přecpanou) akcí, Super Bowlem.
Nissan se posle slov Bastiena Schuppa, viceprezidenta pro marketing v Evropě, i díky tomuto sponzorství chce dostat na pozici asijské jedničky na starém kontinentu a to do roku 2016. To bude znamenat porazit Toyotu a Hyundai, což opravdu nejsou nízké cíle. I s Ligou mistrů za zády. Pro Ford končí tato monstrózní fotbalová spolupráce 24. května na finále v Lisabonu.