Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nová Kia Ceed má české ceny: Kolik verzí výbav se vejde do 400.000 korun?

Tomáš Dusil
Diskuze (80)
Třetí generace vozu Kia Ceed přichází na český trh. Zákazník může volit ze tří úrovní výbavy a vybírat z pěti pohonných jednotek. Pouze dvě nejslabší zážehové motorizace ale můžete mít ve všech výbavách.

Nové vydání populárního Ceedu je od základu zcela nově postaveným autem. Pod fešným vzhledem z pera designéra Gregory Guillauma pod vedení známého Petera Schreyera se ukrývá zcela nová podlahová plošina K2. Oproti předchůdci je auto o 20 mm širší (1800 mm), o 23 mm nižší (1447 mm). Rozvor náprav 2650 mm ale zůstal zachován.

Základní motorizací zůstává čtyřválec 1.4 CVVT, tedy klasický motor s nepřímým vstřikováním benzínu. Dostupný je ve všech úrovních výbavy. V základní Comfort se zároveň bude jednat o nejdostupnější Ceed na českém trhu. Za cenu 379.980 korun získáte 15palcová ocelová kola, manuální klimatizaci, audio s CD a 5palcovým displejem či elektricky ovládaná okna všech dveří. A dále například diodové svítilny pro denní svícení či dojezdové rezervní kolo. Kdo bude požadovat lepší dynamiku, může mít ve výbavě Comfort také motor 1.0 T-GDI a dále slabší ze dvou nabízených čtyřválců 1.6 CRDi s výkonem 85 kW.

Prostřední výbava Cool bude dostupná pouze se dvěma motorizacemi, a sice se čtyřválcem 1.4 CVVT a přeplňovaným tříválcem 1.0 T-GDI. V základu vyjde na 384.980 korun, respektive s motorem 1.0 T-GDI na 409.980 korun. Výbava Cool má již ve standardu paket Plus, který je v Comfortu za příplatek. Jeho součástí je kupříkladu kožený volant a svítilny do mlhy.

Kia Ceed ceny na českém trhu
Motor1.4 CVVT1.0 T-GDI1.4 T-GDI1.6 CRDi1.6 CRDi
Zdvihový objem [cm3]1398998135315981598
Válce/ventily4/163/124/164/164/16
Největší výkon [kW/min]73/600088/6000103/600085/4000100/4000
Točivý moment [N.m/min]134/3500172/1500-4000242/1500-3200280/1500-2750280/1500-3000
Převodovka6M6M6M (7DS)6M6M (7DS)
Max. rychlost [km/h]183190210192200
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,611,18,9 (9,2)10,910,2 (9,9)
Komb. spotřeba [l/100 km]65,45,6 (5,5)3,84,0 (4,2)
Cena Comfort [Kč]379.980404.980x474.980x
Cena COOL [Kč]384.980409.980xxx
Cena Exclusive [Kč]419.980444.980474.980 (514.980)x524.980 (564.980)

Vrcholem v řadě Ceed bude výbava Exclusive. Jako jediná je dostupná také s motorem 1.4 T-GDI a 1.6 CRDi s výkonem 100 kW. Oba zároveň představují jedinou možnost pro zákazníky, požadující samočinnou převodovku. Tou je v obou případech volitelně sedmistupňová „dvouspojka“. Standardem je u všech motorizací šestistupňový manuál. Nicméně i Exclusive je k dispozici s oběma nejslabšími zážehovými motory.

V této vrcholné verzi nechybějí například 16palcová kola z hliníkové slitiny, samočinná klimatizace, zadní parkovací senzory či kožený volant a hlavice řadicí páky. Z dalších prvků zmíníme zatmavená zadní skla či tempomat s omezovačem rychlosti.

Kromě výchozího hatchbacku již známe také ceny karosářské verze kombi, tradičně pojmenované Sportwagon (SW). Jednotlivé motorizace a výbavy znamenají příplatek oproti hatchbacku 25.000 korun.

Kia Cee´d SW ceny na českém trhu
Motor1.4 CVVT1.0 T-GDI1.4 T-GDI1.6 CRDi1.6 CRDi
Zdvihový objem [cm3]1398998135315981598
Válce/ventily4/163/124/164/164/16
Největší výkon [kW/min]73/600088/6000103/600085/4000100/4000
Točivý moment [N.m/min]134/3500172/1500-4000242/1500-3200280/1500-2750280/1500-3000
Převodovka6M6M6M (7DS)6M6M (7DS)
Max. rychlost [km/h]neuvedenoneuvedenoneuvedenoneuvedenoneuvedeno
Zrychlení 0-100 km/h [s]neuvedenoneuvedenoneuvedenoneuvedenoneuvedeno
Komb. spotřeba [l/100 km]6,15,45,6neuvedenoneuvedeno
Cena Comfort [Kč]408.9801429.980x499.980x
Cena COOL [Kč]409.980434.980xxx
Cena Exclusive [Kč]444.980469.980499.980 (539.980)x549.980 (589.980)

Tomáš Dusil
Diskuze (80)
6. 10. 2018 21:07
krasný
malý hezký auto akorát tak pro mě >:D a na nové auto bych řekla že super cenovka :-)
Avatar - Swordfish76
27. 8. 2018 08:03
Re: 1.4T-GDI jako jediný použitelný motor
No, zase taková výhra ten 1.6 GDi taky není. Mám ho v i30 kombi, najeto 65 tkm. Vespod je to naprostá mrtvola, odezva na přidání plynu s velkým zpožděním, jede slušně až když ho vytočíš, ale pak si taky řekne o příděl. Jezdím často ve městě a tam má spotřebu 9-10 l. V průměru jezdím za kolem 8l, což je dost. Je pravda, že na delší trase s plynulým provozem (např. Itálie přes Alpy) jsem jel za i za 6,5. NA to, že to byl nejsilnější motor dodávaný do i30 , tak dost slabota.
Avatar - Ronault.
26. 8. 2018 22:08
Re: H/K a stavby výbav
Já budu jezdit pro Hjoundé do zahraničí? Dobrý vtip.

Zapomněl jsem dodat, že ten Golf v Maraton edition má i LED světla, více místa vzadu a oba nemají multilink, ale dobře naleděnou torzku a ne blbě naladěný multilink.

Fakt jsi komik
26. 8. 2018 18:16
Cena
První generace začínala hluboko pod 300 tis. Kč, tuším že 269 tis. Kč, druhá se dá koupi od 325 tis. Kč a u třetí jsme na 380 tis. s odřenýma ušima. Bavíme se o základní verzi které si jsou celkem podobné. Takže to nám ty ceny pěkně letí nahoru.
26. 8. 2018 10:41
Re: H/K a stavby výbav
Neviem ci fakt nemate ziadnu akcnu vybavu, ale H u vas ma tak zle ceny, kazdpopadne nic by ti nebranilo sa pozriet aj do zahranicia, ak by si tu i30 chcel.
Ponuka na Golf teda za vela nestoji aj napriek tomu, ze je akcna...

Za 485k Kc je cennikovo Peugeot 308 GT line s 1.2T. Vybava bez adaptivu (naco je motoru bez automatu...) ale s Led svetlami a automatickym prepinanim.
V SR maju korejci akcnu i30 Go s 1.4T, parkovacou kamerou, manualnou klimou a dalsimi standardnymi vecami za 15.7k euro teda 404k Kc cennikovo, t.j. bez zliav. Naozaj ma zmysel kupit Golfa s torzkou a 3 valcom a este sa tesit aka je to dobra ponuka? >:D