Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový SEAT Toledo na českém trhu začíná na 292.900 Kč

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (95)
Nový SEAT Toledo vstoupil na český trh s téměř stejnou základní cenou jako jeho dvojče Škoda Rapid.

Nový SEAT Toledo dorazil na český trh a jeho ceny startují na částce 292.900 Kč. V rámci zaváděcí nabídky připravil SEAT akční pakety v hodnotě až 25.000 Kč, které budou při objednání vozu do konce roku 2012 zdarma. Sesterský model Škody Rapid je českým zákazníkům nabízen se třemi zážehovými a jedním vznětovým motorem. Výbava je rozdělena do tří stupňů – Basis, Reference a Style.

Základní motorizací je zážehový tříválec 1,2 MPI o výkonu 55 kW (75 k). Následují přeplňované benzinové čtyřválce 1,2 TSI s výkony 63 kW (85 k) a 77 kW (105 k). Vrcholnou benzinovou motorizací je 1,4 TSI o výkonu 90 kW (122 k) ve spojení se sedmistupňovou převodovkou DSG. Zájemce vznětové motorizace uspokojí turbodiesel 1,6 TDI s výkony 66 kW (90 k) a 77 kW (105 k).

Základ nabídky SEATu Toledo na českém trhu představuje provedení Basis s motorem 1,2 MPI o výkonu 55 kW (75 k) za cenu od 292.900 Kč. Standardem je pro tuto verzi ABS, ESP, EBA, čelní, boční i hlavové airbagy vpředu, úchyty ISOFIX a Top Tether pro dětské sedačky, výškově nastavitelné bezpečnostní pásy vpředu, světla pro denní svícení, 15“ ocelová kola s pneumatikami 185/60, elektricky ovládaná okna předních dveří, centrální zamykání, sklopná zadní sedadla a hřebenové řízení s elektrickým posilovačem.

Středním stupněm výbavy je Reference, který bude výhradně k dispozici s motory TSI a TDI a jeho ceny začínají na částce 332.900 Kč. Základní provedení tato verze rozšiřuje o rádio SEAT Sound systém 1.3 včetně vstupu AUX-in, ovládání na volantu a 4 reproduktorů, dále klimatizaci, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, palubní počítač, třetí opěrku hlavy na zadních sedadlech, pneumatiky 195/55 R 15 pro motory s výkonem 77 kW (105 k) a vyšším, bezpečnostní šrouby kol, vnější zpětná zrcátka a kliky dveří v barvě vozu, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, osvětlenou přihrádku před spolujezdcem, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, chromované ozdobné prvky v interiéru, dělená zadní sedadla a schránku na brýle.

Nejvyšším stupněm výbavy je Style, jehož ceny začínají na částce 390.900 Kč za motor 1,2 TSI s výkonem 77 kW (105 k). Pro toto provedení je standardem automatická klimatizace Climatronic, 16“ kola z lehké slitiny s pneumatikami 215/45, elektricky ovládaná okna zadních dveří, paket Komfort (tempomat a přední mlhovky s integrovanou funkcí odbočovacích světel), palubní počítač High, multifunkční kožený volant a hlavice řadicí páky v kůži, výškově nastavitelná přední sedadla a paket Schránky (přední a zadní loketní opěrka, fixační síť, háčky a přihrádky v zavazadlovém prostoru).

SEAT má pro Toledo připravenu širokou nabídku prvků příplatkové výbavy. V současnosti bude pro české zákazníky nejatraktivnější nabídka trojice akčních paketů. Ty budou dodány zdarma všem vozům objednaným do konce letošního roku.

Výbavu modelu Toledo Basis lze rozšířit za 10.000 Kč o klimatizaci. Akční paket pro Reference zahrnuje 16“ kola z lehkých slitin a paket Komfort s tempomatem a předními mlhovkami s integrovanou funkcí odbočovacích světel. Akční paket Style obsahuje rádio SEAT Sound systém 2.1 se vstupy AUX-in/USB, ovládáním na volantu a 6 reproduktory, handsfree Bluetooth s hlasovým ovládáním, zadní parkovací senzory, kontrolu tlaku vzduchu v pneumatikách, asistenta rozjezdu do kopce a kotoučové brzdy vzadu.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (95)
21. 11. 2012 07:37
Re: Koncern se prostě nezapře
Takhle - mnoho Fabií skutečně brzdami provozu bylo. Ale nebylo to těmi auty, ale šlo většinou o klasický problém někde mezi sedadlem a volantem.
A trochu šlo i o to, že tady cca každé čtvrté nové auto bývala Fabka...
21. 11. 2012 07:26
Re: Vysoká cena?
Jestli to budeš kupovat cca za dva roky, tak bych současné ceny bral jenom jako velmi orientační - tohle už nebude novinka a trh si ty ceny srovná, takže na tu cenu (280 s rozumnou výbavou) se do té doby nejspíš dostaneš. Nereálné to není, vzhledem k nastavené ceně mají slušný manévrovací prostor, kam jít dolů...
A ostatně do té doby může něco schopného nasadit na náš trh i konkurence.
20. 11. 2012 23:07
Re: Koncern se prostě nezapře
Ale 85kw naftových je naprosto dostačujících, to je bez debat, naftové turbo co se pružnosti týče se s benzínem nemůže rovnat. Jinak u nás jsou také největší závodníci v Octávkách TDI, to bude asi celo-republikový koníček.... ale občas je třeba jim ukázat co to znamená benzínový V-tec, aby si zas tak nemysleli :-) A k mému předešlému příspěvku, plyn je myslím na pravo :)))) chybička >:D
20. 11. 2012 22:16
Pekne...
Hezci nez Rapid... vyvazenejsi. Kazdpadne stejne sebevedoma cena... pevne verim, ze skutecny "zajem" lidi posle ceny techto skvostu presne tam, kam patri :-)

Korejci kvalitu zlepsuji kazdou novou generaci a VW se rozhodl jit cestou opacnou... s kazdou novou generaci nekde neco ubere, osidi, ale diky sile a jmenu stale prodava... no, tak hlavne neusnout na vavrinech :-!
Avatar - twistedTSD
20. 11. 2012 22:05
Re: Mno
Říjnové prodeje neznamenají vůbec nic, protože oficiální start prodeje byl někdy ke konci října.