Opelu se na českém trhu daří, v prvním čtvrtletí prodal 1.903 aut
První čtvrtletí letošního roku bylo na českém trhu pro značku Opel velice úspěšné. Výrobce za tuto dobu v Česku prodal 1.903 osobních a lehkých užitkových aut, což představuje nejlepší výsledek od roku 2004, od kdy Svaz dovozců automobilů (SDA) používá data z Centrálního registru vozidel.
Ve srovnání s prvním čtvrtletím loňského roku Opel prodal o 543 vozů více, což představuje meziroční nárůst o významných 40 procent. Jedná se o druhý největší nárůst z deseti nejúspěšnějších značek na českém trhu. Pokud se zaměříme jen na osobní vozy, tak Opel od ledna do března prodal 1.803 automobilů.
Opel v současnosti drží 3,8% podíl na trhu s osobními vozy. Pokud se odečtou takzvané reexporty, má Opel podle statistik agentury Médea dokonce 4,2% podíl na trhu.
„Na výborných výsledcích za první kvartál se již projevila únorová kampaň „Opel 24 hodin“, během které jsme prodali skvělých 1150 vozů,“ vysvětluje tento úspěch generální ředitel českého zastoupení Opelu Pavel Šilha. Ne všechny vozy prodané v rámci této prodejní akce byly již předány zákazníkům a registrovány, proto Opel bude z této kampaně těžit i ve statistikách za druhé čtvrtletí letošního roku.
Zatímco ještě v roce 2013 byl Opel desátou největší značkou na českém trhu, v prvním čtvrtletí letošního roku drží osmou příčku. V žebříčku prodejů osobních aut Opel skončil v březnu díky 796 prodaným vozům na šestém místě mezi značkami.
Také v příštích měsících automobilka díky novinkám v nabídce očekává nárůst prodejů. Na trh již vyjelo nové Vivaro, Adam v terénní verzi Rocks a především nová Corsa. Mokka pak již brzy nabídne nový tichý turbodiesel 1.6 CDTI.